2 Ιουν 2007

Η παρουσίαση της εταιρείας


Η συνάντηση είχε κανονιστεί τηλεφωνικά. Ο Παναγιώτης, ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Άλφα Α.Ε., οργάνωνε μια σημαντική εκδήλωση για την εταιρεία του και κατά την διάρκεια της ήθελε να προβληθεί μια παρουσίαση της. Είχε ακούσει για το Εργαστήριο Πολυμέσων και ενδιαφέρθηκε για πιθανή συνεργασία. Ο χρόνος του ήταν πολύ περιορισμένος, έτσι κανονίσαμε να συναντηθούμε την μεθεπόμενη μέρα το μεσημέρι στο γραφείο του. Την προηγούμενη μου έστειλε με κούριερ ένα cd. Μόλις έφτασα η γραμματέας με οδήγησε στο γραφείο του. Έμοιαζε να έχει μόλις συγυριστεί αν και ήταν ήδη μεσημέρι. Γρήγορα μπήκαμε στο θέμα της συζήτησης, κανείς δεν είχε χρόνο για χάσιμο.

- Αντρέα, θέλω να οργανώσω μια εκδήλωση δημοσίων σχέσεων, που είναι πολύ σημαντική για μας. Σε ένα μήνα θα κάνουμε τα εγκαίνια του νέου μας εργοστασίου στην Αλεξανδρούπολη, 500 εκατομμύρια ευρώ επένδυση, 300 νέες θέσεις εργασίας.
- Όντως, είναι σημαντική στιγμή για την εταιρεία.
- Ναι η μεγαλύτερη της εταιρείας μέχρι σήμερα. Όπως καταλαβαίνεις πρέπει στα εγκαίνια να δείξουμε μια εικόνα δυναμικής και αποτελεσματικής εταιρείας.
- Ναι, έχεις δίκιο. Ποιοι θα είναι προσκεκλημένοι;
- Στα εγκαίνια θα είναι προσκεκλημένοι δύο υπουργοί, τέσσερεις βουλευτές, καμιά δεκαριά δημοσιογράφοι, καμιά διακοσαριά εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους και καμιά τριανταριά στελέχη με τις οικογένειες τους.
- Από την τοπική κοινωνία δεν θα είναι κανείς;
- Είναι οι περισσότεροι από τους εργαζόμενους. Έχουμε καλέσει και το δήμαρχο, αλλά δεν ξέρουμε αν θα έρθει.
- Μου είπες στο τηλέφωνο ότι θέλεις να προβάλεις μια παρουσίαση της εταιρείας. Από ότι είδα στο cd που μου έστειλες, έχετε αυτή που χρησιμοποιείτε στις κλαδικές εκθέσεις που παίρνετε μέρος. Γιατί δεν χρησιμοποιείς αυτή;
- Ναι, έτσι είναι. Όμως δεν κάνει για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν σου κρύβω ότι για μια στιγμή πέρασε από το μυαλό μου. Όταν όμως το συζήτησα με τον πρόεδρο ήταν κατηγορηματικός, δεν θέλω μου είπε, παρουσίαση με νούμερα πωλήσεων και μερίδια αγοράς, θέλω μια παρουσίαση που αυτοί θα την δουν θα πουν, ουάου, υπάρχει τέτοια ελληνική επιχείρηση;
- Μα νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις που χτίζουν εργοστάσια 500 εκατομμύριων ευρώ, που εξάγουν τα τριπλάσια από αυτά που πωλούν στο εσωτερικό, και μια σειρά άλλα οικονομικά στοιχεία, που δείχνουν απίστευτο δυναμισμό!
- Κοίτα δεν θέλουμε, δηλαδή ο πρόεδρος και συμφωνώ και εγώ, να δείξουμε νούμερα και στοιχεία, νομίζω ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε video, κινούμενη εικόνα. Το cd που είδες είναι βασισμένο στα γραφικά. Χρειαζόμαστε κάτι πιο ισχυρό. Όπως ξέρεις “μια εικόνα χίλιες λέξεις”, θέλουμε λοιπόν μια παρουσίαση βασισμένη σε εντυπωσιακό video, που να τραβάει τη προσοχή. Θα μπορούσαμε να δείξουμε γραφεία, μέρη από τη γραμμή παραγωγής των εργοστασίων, κυρίως της Θεσσαλονίκης, αλλά τα πιο εντυπωσιακά είναι τα εργαστήρια ποιότητας του εργοστασίου της Αθήνας.
- Ώστε θέλεις συγκεκριμένα γυρίσματα και μοντάρισμα;
- Θέλω να παρουσιάσουμε την εταιρεία με ένα εντυπωσιακό τρόπο, και νομίζω ότι χρειάζεται γι’ αυτό μια “δυνατή εικόνα”.
- Σενάριο υπάρχει;
- Ναι. Νομίζω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό του cd, μας καλύπτει. Τα μόνα προβλήματα είναι ο χρόνος, και φυσικά το κόστος.
- Νομίζω ότι κατάλαβα.
- Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να μου στείλεις μια προσφορά μέσα στη βδομάδα, και φυσικά και κάποιο σχετικό δείγμα δουλειάς σας;

Έφυγα προβληματισμένος. Ο Παναγιώτης πίστευε στη δύναμη της εικόνας. Ήθελε να φτιάξει μια βιντεο-παρουσίαση της εταιρείας του εκμεταλλευόμενος τη δύναμη αυτή. Και ήθελε να το κάνει γρήγορα και οικονομικά.

Τελικά υπήρχε πρόβλημα;

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

m5030048
Κολυβάς Δημήτρης

Διακρινω έναν δισταγμό από τους συναδέλφους/συμφοιτητές blogger του μαθήματος. Θα πρέπει να ομολογήσω ότι η ιστορία μοιάζει με μια μικρή αξιολόγηση-εξέταση, οπότε όλοι περιμένουμε να γίνει η αρχή στην συζήτηση για να ξεκολήσουμε λίγο.
Στην υπόθεση που μας αναφέρατε, ρωτάτε αν υπάρχει πρόβλημα. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο συνδυασμός ταχύτητα, ποιότητα, οικονομία από μόνος του είναι ένα πρόβλημα. Χωρίς να παρεξηγηθώ, εννοώ ότι πρέπει να βρεθεί ο βέλτιστος συσχετισμός των τριών αυτών χαρακτηριστικών. Στην πράξη βέβαια, πιστεύω ότι όλα εν προκειμένω είναι θέμα οργάνωσης. Έχουμε ένα cd έτοιμο, το οποίο αποτελεί τη βάση του σεναρίου μας. Τοποθεσίες για κινηματογράφισεις μας έχει ορίσει η ιδια η εταιρεία ότι θα είναι το εργοστάστιο στην Θεσ/νικη & τα εργαστήρια στην Αθήνα. Καλούμαστε λοιπόν να εκτιμήσουμε μέσα σε μια εβδμάδα το συνολικό κόστος και να πραγματοποιήσουμε κάποιες λήψεις ως δείγμα δουλειάς μας στην προσφορά μας. Ουσιαστικά έχουμε τα χέρια μας λυμένα και πιστεύω μπορούμε να επισκεφθούμε το κοντινότερό σε εμας εργαστήριο της εταιρείας στην Αθήνα. Κάποιες λήψεις και χρήση του σεναρίου του cd απαλαγμένο από οικονομικά στοιχεία είναι μια λύση στην προσφορά μας στηνεταιρεία.
Ουσιαστικά αυτά μου έρχονται σαν πρώτες σκέψεις, σίγουρα όμως έχω ακόμη απορίες στο όλο ζήτημα.
Παρακαλώ να μας διαφωτίσετε με περισσότερες πληροφορίες και αν μπορείτε να μου πείτε κατά πόσο κινούμαι στο σωστό μήκος κύματος με την ιστορία.
Ευχαριστώ.

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Δημήτρη καλησπέρα.

Δεν θέλω να σχολιάσω, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή, για ν' αφήσω τη συζήτηση σε σας. Πάντως δεν πρόκειται για αξιολόγηση-εξέταση. Πρόκειται για μια πραγματική ιστορία που μου συνέβη, βέβαια λίγο απλοποιημένη, με την οποία θέλω να ξεκινήσω μαζί σας μια συζήτηση για εταιρικές ιστορίες.

Αν νομίζεις ότι χρειάζεσαι επιπλέον στοιχεία, μπορείς να τα θέσεις σαν προϋποθέσεις, αν και στις μελέτες περίπτωσης οφείλουμε να εργαζόμαστε με αυτά που έχουμε.

Πάντως το ξεκίνημα του προβληματισμού το τοποθετείς σωστά όταν λες "ο συνδυασμός ταχύτητα, ποιότητα, οικονομία από μόνος του είναι ένα πρόβλημα".

Γιώργος Παπαδόπουλος είπε...

Στα εγκαίνια θα είναι προσκεκλημένοι περί τους διακόσιους εργαζόμενους με τις οικογένειες τους, χοντρικά ας πούμε, περί τα τετρακόσια άτομα που δεν είναι υπουργοί, ούτε δήμαρχοι, ούτε μεγαλοστελέχη, σωστά? Είναι λογικό οι περισσότεροι από αυτούς να μην "ενθουσιάζονται" ιδιαίτερα από την παράθεση αριθμητικών δεδομένων, ενώ αντίθετα, μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα και ίσως να εμπνευστούν με μια παρουσίαση που θα περιλαμβάνει δυνατή εικόνα, συναίσθημα..
Τι λέτε??
Γ.Π.

Ανώνυμος είπε...

m5030048
Δημήτρης Κολυβάς

Αν επικεντρώσουμε στην αρχική προσφορά που θέλουμε να κάνουμε, μπορουμε να ετημάσουμε ένα short video από τα Αθηναϊκά Εργαστήρια της εταιρείας με συνοδεία 'επικής' μουσικής ώστε να δημιουργηθεί μια επιβλητική παρουσίαση, προάγγελος της τελικής. Εν προκειμένω ο χρόνος της μιας εβδομάδας αρκεί για την δημιουργία του δείγματος αυτού, αυτό που προβληματίζει είναι η προσφορά μας, ο προϋπολογισμός του budget, του κόστους της εργασίας μας. Μια συνολική παρουσίαση με τα υπάρχοντα μέσα και πίεση χρόνου κανονικά απαιτούν υψηλό budget για να γίνουν πραγματικότητα. Ο όρος οικονομικά μας περιορίζει στο τελικό μας έργο. Στο case πρέπει να φανούμε ανταγωνιστικοί για να πάρουμε την δουλειά΄και ίσως ένα ποιοτικό δείγμα να κερδίσει τον συνομιλητή μας, δίνοντας μας την δυνατότητα να μην παίξουμε στο minimum των budget που θα προσέφερε η εταιρεία.

Ανώνυμος είπε...

5030108
Σφύκτη Δήμητρα
Ενώ η πρώτη ανάγνωση δεν βοήθησε πολύ στο να βγάλω κάποιο συμπέρασμα, μια δεύτερη με έκανε να πιστεύω πως το πρόβλημα ο έχουν και οι δύο.Ο Αντρέας θεωρεί πως μια παρουσίαση σαν αυτή που γίνεται στις κλαδικές εκθέσεις ενδείκνυται δεδομένου της τεχνολογικής υπεροχής των εγκαταστάσεων, χωρίς να εξετάσει τις συνθήκες, το σκοπό της εκδήλωσης και το κοινό στο οποίο απευθύνεται.Είναι τουλάχιστον αφελές να θεωρεί ότι μια παρουσίαση που επικεντρώνεται σε οικονομικές αναλύσεις και δείκτες ποσοτικών μεγεθών θα λειτουργήσει αποτελεσματικά στους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Φυσικά είναι εφικτό να υπάρξει αναφορά σε οικονομικά μεγέθη αφού θα παρίστανται πολιτικά πρόσωπα και δημοσιογράφοι(χωρίς ωστόσο να είναι απαραίτητο ότι θα είναι εκπρόσωποι του οικονομικού περιεχομένου)αλλά δεν γίνεται να στηριχθεί σε αυτά.θα πρέπει να παρουσιαστεί ως μια συνδυασμένη άποψη εικόνας, κίνησης και ουσιαστικού περιεχομένου που θα μεταδίδει τα κύρια σημεία της επέκτατικής δραστηριότητας οπτικοποιημένα και αποτελεσματικά.
Ωστόσο, ο Παναγιώτης μπορεί να φαίνεται να κλίνει προς την σωστή κατεύθυνση, εκείνη δηλαδή της προσαρμοσμένης σύμφωνα με τα δεδομένα παρουσίασης, δεν νομίζω όμως ότι έχει κατανοήσει την αιτία και τη χρησιμότητα αυτού του πράγματος.Αυτό εύκολα γίνεται κατανοητό αν σκεφτούμε ότι του πέρασε και εκείνου από το μυαλό να μην αλλάξει την παρουσίαση,ο διευθυντής ήταν εντελώς αντίθετος και άρα τον επηρέασε και ταυτόχρονα ζητάει και την οικονομική και ταχύτατη εκτέλεση των γυρισμάτων.Μάλλον δεν έχει ξεκαθαρίσει στο μυαλό του τι έχει πρωταρχική σημασία γι'αυτόν στην προκειμένη περίπτωση ούτως ώστε να θέσει τις προτεραιότητές του και να ορίσει τα μέσα και τον τρόπο που θα τις υλοποιήσει με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα .Μπορεί η απάντηση μου για το τι τελικά πρέπει να κάνει με την παρουσίαση να μην είναι η κατάλληλη, είναι σίγουρο όμως ότι ως διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων όφειλε να έχει μια ξεκάθαρη εντύπωση για τους στόχους του και όχι να παρουσιάζεται επιπόλαιος(άρα ό,τι και να είχε ως άποψη να φαίνεται πως την υποστηρίζει και να ξέρει γιατί).Επίσης η ερώτηση για το αν θα υπάρχουν τοπικοί εκπρόσωποι με έκανε να σκεφτώ τη σημασία αυτού.Είναι λοιπόν νομίζω απαραίτητη κίνηση να έχει προβλεφθεί η επίσημη πρόσκληση τοποικών φορέων και οργανώσεων εφόσον πρόκειται για επέκταση εγκαταστάσεων σε συγκεκριμένη περιοχή.Κάτι τέτοιο αρχικά θα διεύρυνε τη φήμη του γεγονότος μέσω τοπικών καναλιών, δημοσιογράφων και αρχών και επομένως θα ακουγόταν ακόμα περισσότερο και εκτός επικράτειας.Επίσης, εάν εισπράττονταν ένα ενδιαφέρον για ενημέρωση στους πολίτες της περιοχής σε συνδυασμό με ουσιώδη και όχι περίπλοκη παρουσίαση,αυτό σίγουρα θα προδιέθετε θετικά τους κατοίκους και θα προκαλούσε ευνοϊκές πρώτες εντυπώσεις.

Ανώνυμος είπε...

5030108
Σφύκτη Δήμητρα
Μόλις είδα ότι έγραψα πολλά..Δεν ξέρω τι διάσταση έπρεπε να προσεγγίσουμε, εγώ έγραψα σχετικά με τους προβληματισμούς που μου δημιουργήθηκαν διαβάζοντας το κείμενο.Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

m_5030100

Διαβάζοντας την ιστορία...σκέφτηκα οτι κάτι ανάλογο θα αντιμετωπίσουμε πολύ συχνά,στο μέλλον, όσοι απο εμάς ασχοληθούν σε κάτι τέτοιο.
Αναρωτιέμαι βέβαια κατα πόσον είναι χρήσιμο να επαναλάβω τα ίδια με αυτά που είπαν τα παιδία παραπάνω...
Θα συμφωνήσω, λοιπόν, οτι ο συνδυασμός ταχύτητα- ποιοτητα- οικονομία για να επιτευχθεί στο βέλτιστο δυνατό, είναι κάπως δύσκολο. Ωστόσο οχι ακατόρθωτο,όταν υπάρχει καλή οργάνωση και όρεξη για δουλειά, έτσι μπορείς να καταφέρεις απίστευτα πράγματα!!! Πιο συγκεκριμένα, μας έχουν δοθεί κάποιες κατευθυντήριες γραμμές, όπως το σενάριο που υπάρχει στο cd, ο χώρος που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για τα γυρίσματα καθώς και το κοινό στο οποίο θα απευθυνθούμε...
Το σίγουρο είναι οτι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί το ίδιο υλικό με αυτο του κλάδου,με τα οικονομικά στοιχεία κ.τ.λ. γιατί το κοινό που θα έχουμε,προκειμένου να τραβήξουμε την προσοχή τους, απαιτείτε η χρήση μιας δυνατής εικόνας που θα τους συγκινήσει και θα τους εμπνεύσει!!!
Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε συναισθήματα και η συμβολή της οπτικοποιήσης θα είναι καθοριστική σε αυτό.
Αν προσπαθήσουμε να σκεφτούμε εμείς ως κοινό τι θα ήταν αυτό που θα θέλαμε να δούμε,και έπειτα να προσπαθήσουμε αυτό να το οπτικοποιήσουμε, πιστεύω οτι το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό!!!
Νομίζω αυτά είχα να πώ...
Καλημέρα σε όλους...

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Παρακολουθώντας τη συζήτηση παρατηρώ μια γενικολογία στις τοποθετήσεις, οι οποίες αποπνέουν μια αίσθηση “δεν ξέρω τι είναι σωστό, τι λάθος”. Πράγμα που είναι φυσικό όταν κάνουμε κάτι για πρώτη φορά. Προσπαθώντας λοιπόν να βοηθήσω, θα θέσω τρεις ερωτήσεις για να “πιάσετε το μίτο” της περίπτωσης που μελετάμε.

Προσπαθήστε να απαντήσετε όσο πιο σύντομα και με ακρίβεια μπορείτε (κάθε ερώτηση με 2,3 γραμμές). Τέλος προσπαθήστε να οδηγηθείτε σε ένα συμπέρασμα (5-10 γραμμές), εντοπίζοντας ο καθένας σας, που τον οδηγεί το μονοπάτι που χαράζουν οι απαντήσεις του.

Ερώτηση 1η:
Ποιος είναι ο βασικός στόχος της δημιουργίας της παρουσίασης της εταιρείας ΑΛΦΑ Α.Ε.;

Ερώτηση 2η:
Σαν ιστορία την παρουσίαση της εταιρείας ΑΛΦΑ Α.Ε. σε ποια κατηγορία θα την εντάσσατε;
Για τις κατηγορίες των ιστοριών δέστε την σελίδα 3 των διαφανειών του 4ου μαθήματος.

Ερώτηση 3η:
Τι λειτουργία θα θέλατε να επιτελέσει η ιστορία της εταιρείας ΑΛΦΑ Α.Ε. στα πλαίσια της παρουσίασης;
Για τις λειτουργίες των ιστοριών δέστε την σελίδα 4 των διαφανειών του 4ου μαθήματος.

Συμπέρασμα:
Οι απαντήσεις σας στις ανωτέρω ερωτήσεις, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που έχετε από την μελέτη περίπτωσης σε τι συμπέρασμα σας οδηγούν;

Ανώνυμος είπε...

m5030155
ΚΥΡΙΕ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΕ ΟΝΤΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ, ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΜΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΙΟ "ΨΑΓΜΕΝΑ" ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΙΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΥΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΥΤΗ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ.

Ανώνυμος είπε...

m5030048
Δημήτρης Κολυβάς

Σύμφωνα πάντα με την καθοδηγία σας στο μάθημα του Σαββάτου, χρειαζόμαστε μια συγκινητική ιστορία στην παρουσίασή μας για να κερδίσει το κοινό μας. Να εμπιστευτεί την εταιρεία αυτή και να περάσει το μήνυμα της ξεκάθαρα ως αντιλαμβανόμενη εικόνα και όχι μόνο σαν προβαλλόμενη.
Σε απάντηση των ερωτημάτων φαίνεται να απαιτείται μια Ιστορία Ηγεσίας ή Ιστορία που συνδέει τους ακροατές μιας και η όλη υπόθεση τίθεται γύρω από μια παρουσίαση, επικοινωνία. Αντίστοιχα για την επιχείρηση οι
λειτουργίες που θα 'βγουν' από την ιστορία είναι τύπου ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας του ομιλητή, δημιουργίας ατμόσφαιρας και σύνδεσης & ένωσης των ατόμων.

Ανώνυμος είπε...

ioannou_ zoi

1)Βασικός στόχος, είναι να εντυπωσιάσει και να προκαλέσει τον θαυμασμό του κοινού μέσω της χρήσης της οπικοποιήσης. Παρουσιάζοντας στο ακροατήριο, τα εντυπωσιακά εργαστήρια ποιότητας που διαθέτουν στην Αθήνα και κάποια μέρη από την γραμμή παραγωγής και χρησιμοποιώντας γυρίσματα αλλά και μοντάζ για την παραγωγή ενός βίντεο, θέλει να δείξει μια δυναμική και παράλληλα αποτελεσματικής εικόνα της εταιρίας του.

2)Η παρουσίαση της εταιρίας ΑΛΦΑ Α.Ε. εντάσσετε στις ιστορίες ηγεσίας. Ανήκει σε αυτήν την κατηγορία αφού ο βασικός στόχος της παρουσίασης είναι να δημιουργήθει μια θετική και δυναμική εικόνα στα μάτια του ακροατή και παράλληλα να τον εντυπωσιάσει η μοναδικότητα της.

3)Στα πλάισια της παρουσίασης η ιστορία της εταιρίας ΑΛΦΑ Α.Ε. θα ήθελα να λειτουργήσει ώς αφορμή για ενεργή μάθηση. Δηλαδή μέσω της ιστορίας της να συνδέσει συναισθηματικά των ακροατή με την εταιρία, διευκολίνοντας αλλά και συμβάλλοντας στην πληροφόρηση του κοινού.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι ο Παναγιώτης θέλει να επηρεάσει τον κόσμο μέσω της παρουσίασης του, στοχεύοντας πάρα πολύ στην δύναμη της εικόνας του αγνοώντας ένα πολύ σημαντικό ζητήμα. Δεν γνωρίζει ποιός είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να εντυπωσιάσει το κοινό του. Σε μια εκδήλωση το κοινό συγκινείται και εντυπωσιάζεται από την παρουσίαση μιας ιστορίας, από την ιστορία της επιχείρησης για το συγκεκριμένο ζήτημα και όχι από ένα ωραίο βίντεο.

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να αντιληφθούμε καταρχήν ότι η συγκεκριμένη παρουσίαση θα αναφέρεται σε πολλά διαφορετικά κοινά, μερικά από τα οποία δεν διαθέτουν γνώσεις και ούτε έχουν την διάθεση να ακούσουν για νούμερα πωλήσεων ή οικονομικά στοιχεία.
Αυτό που χρειάζονται οι εργαζόμενοι, οι τοπικοί φορείς και οι δημοσιογράφοι είναι να δουν ΕΙΚΟΝΑ, ακριβώς επειδή μια εικόνα σημαίνει 1000 λέξεις. Δεν μπορούμε όμως να δώσουμε έτσι απλά την εικόνα.
Θα πρέπει να γίνει λοιπόν μια οπτικοακουστική παρουσίαση η οποία να περιλαμβάνει μία εικονική ξενάγηση στις εγκαταστάσεις της και να δίνει στο κοινό να καταλάβει πώς οι δραστηριότητες της εταιρείας έχουν δώσει ώθηση τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και στις σχέσεις της εταιρείας με τα διαφορετικά κοινά της, εργαζόμενους, πολιτικούς, δημοσιογράφους, μετόχους.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί άμεσα με την ύπαρξη μίας ιστορίας σε μορφή αφήγησης σχετικά με την πορεία και τις δράσεις της εταιρείας ενώ παράλληλα θα αναφέρονται οι δεσμοί με τους υπαλλήλους, τα στελέχη και την τοπική κοινωνία. Το πώς αναπτύχθηκαν και διατηρούνται αυτοί οι δεσμοί θα αποτελέσει μία απόλυτα συγκινητική ιστορία που θα καθηλώσει και θα συγκινήσει τους προσκεκλημένους. Μία ιστορία που θα συνδέσει τους ακροατές της και θα έχει ως βασική λειτουργία να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα του μηνύματος που θέλει να περάσει η εταιρεία.
Δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να είναι κάτι δύσκολο, δεδομένου ότι τα στοιχεία υπάρχουν, η ιστορία δεν θα χρειαστεί να βγει από την φαντασία μας. Η εταιρεία είναι όντως πολύ καλή και η εικόνα της είναι αρκετά δυναμική.

Ανώνυμος είπε...

Έλενα Βατυλιώτου

Βασικός στόχος της δημιουργίας της παρουσίασης της εταιρείας ΑΛΦΑ Α.Ε. είναι η συναισθηματική ανταπόκριση του κοινού. Στοχεύει δηλαδή, στην δημιουργία ενός συναισθήματος δέους και θαυμασμού για το κοινό καθώς και στην δημιουργία του αισθήματος ότι "λαμβάνουν μέρος σε κάτι πολύ μεγάλο" για τους υπαλλήλους.

Η ιστορία που θέλει να "πει" η εταιρία είναι μια ιστορία ηγεσίας, αφού θέλει να περάσει ένα ηγετικό προφίλ μιας εταιρίας παραγωγικής και δυναμικής.

Η λειτουργία της ιστορίας αυτής είναι διπλή. Αφ' ενός θέλει να κωδικοποιήσει πληροφορίες για την εταιρία, που θα μπορούσε να τις μεταδώσει και με τις παρουσιάσεις οικονομικών στοιχείων αλλά με μικρότερη αποτελεσματικότητα. Αφ' ετέρου θέλει να γίνει αφορμή για ενεργή μάθηση, αφού επιλέγει να εμπλέξει το κοινό συναισθηματικά, ώστε να μάθει για την εταιρία.

Επομένως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει το πρόβλημα για το σενάριο. Ο Αντρέας χρειαζόταν μια ιστορία για την επιχείρηση, ένα όραμά της, την συμβολή που έχει στην βελτίωση της κοινωνίας, ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει ένα βίντεο που θα μπορεί να "αγγίξει" το κοινό του. Σίγουρα τα πλάνα από τα εργαστήρια και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας είναι χρήσιμα αλλά λείπει ο πυρήνας γύρω από τον οποίο θα κινηθεί το βίντεο για να μπορέσει να είναι αποτελεσματικό.

Ανώνυμος είπε...

1) O vasikos stoxos ths etairias, me thn parousiash thn opoia thelei na kanei, einai na 'topotheththei' sto myalo twn pareyriskomenwn, ws mia isxyrh etairia, ypshlhs dynamikothtas. Epi ths ousias thelei na prokalesei synaisthimata sigourias kai asfaleias toso stous ergazomenous ths oso kai sthn topikh, koinh gnvmh! H dhmiourgia thetikhs staseis enanti ths etairias, tha thn ofeleisei, afou h olh prospatheia ths deixnei oti endiaferetai gia ton anthrwpo! An malista syndyasei thn swsth provolh ths isxyrhs theshs ths ston epixeirhmatiko tomea, me thn tash fyghs pou ekdhlwnoun oi epixeirhseis ths voreiou Ellados pros alles geitonikes xwres, tha kataferei na exei pio ameses kai stenes sxeseis toso me tous ergazomenous ths oso kai me thn topikh koinwnia!!
2)H apopsh mou oson afora th kathgoria ths istorias ths etairias, tautizetai me thn apopsh kapoiwn symfoithtwn mou. Tha th xarakthriza ws istoria hgesias, akrivws epeidh thelei na epikoinwnhsei, to isxyro orama ths kai thn isxyrh thesh ths.
3)Oson afora thn leitourgia ths istorias pou tha provlhthei gia thn etairia Alfa A.E. pisteyw oti den einai mia kai monadikh! Sigoura h istoria tha dhmiourghsei mia atmosfaira. Synaisthhmata opws sigouria, asfaleia kai empistosynh tha anaptyxthoun, pragma poly shmantiko gia to xtisiko mias ygious kai eilikrinhs sxeshs meta3y etairias kai ergazomenwn. H ypar3h twn parapanw se syndyasmo me thn dhmioyrgia mias ousiastikhs amfidromhs epikoinwnias, tha anapty3oun isxyrous desmous meta3y twn ergazomenwn ths etairias. Auto tha tous kanei, endexwmenos kai se vathos xronou, san mia oikogeneia, pou shmasia tha xoun ta provlhmata olhs ths oikogeneias kai oxi ta atomika eis varos tou synolou. Telos, h istoria ayth tha xei thn dynatothta kwdikopoihshs syhmantikwn plhroforiwn, sxetikwn me to orama, thn poreia ths etairias ktl, pou tha vohthisoun to koino na epikoinwnhsei apotelesmatika me thn etairia.
Symperasmatika, thewrw oti oi skepseis twn stelexwn ths etairias einai pros th swsth kateuthynsh! O xronos einai periorismenos, ala exoun dwthei kapoies kateuthynthries grammes..Oson afora to budjet, thewrw oti to kostos proetoimasias tou video, den einai auto pou tha kanei th diafora!! Wtoso, megalh prosoxh xreiazetai sto sthsimo ths ekdhlwshs ( xros kai xronos die3agwghs, egairh eidopoihsh proskeklhmenwn, catering, provolh ktl ).

Ανώνυμος είπε...

Iliana Skordi m_5030095

Kyrie Eyaggelate geia sas!

loipon, i domi tou keimenou mou tha einai symfwni me tis odigies pou mas dwsate sto sxolio sas.

A. opws mathame apo tis dialekseis sas, ena vasiko ergaleio gia na parousiasoume ta dedomena mas, ta prosonta mas kai ayta ta opoia thewroume simantika einai i OPTIKOPOIISI. ti methodo auti xrisimpoiise kai i sygkekrimeni etairia gia na enimerwsei arxika, entypwsiasei epeita, na proselkusei to endiaferon kai telos na diamorfwsei mia kali eikona sto koino toy.

B. symfwna me tis diafaneies sas, krinw oti i sugkekrimeni periptwsei anikei sthn kathgoria ths Hgesias. opws proanefera, stoxos den einai mono i enimerwsi alla kai i diamorfwsi mia thetikis stasis apenanti stin etairia kai i epiteyksi dimosiotitas.

G. arxika prokeitai gia parousiasi dedomenw mesw optikopoiisis etsi wste na kinisei to endiaferon tou akroati. omws epeidi i parousiasi sketwn arithmitikwn stoixeiwn den einai arketi, kai polles fores einai vareti, prospathei na diegeirei kai to synaisthima kai na prokalesei ayto pou leme "mathisi". na tous meinei diladi sto myalo. (argo)

swsto ayto pou kanei apo ti mia, dioti, an krinw kai apo to VIDEO pou mas eixate deiksei stin prwti dialeksi, einai simantiko na exou e ensynaisthisi, dialdi na katalavainoume ti thelei na akousei to akroatirio mas... i epiklisi sto synaisthima einai kali methodos, OMWS: mipws otan i emfasi sto synaisthima einai ypermetri, xanoume tin (arithmitiki) ousia?

Geia sas. ilianask@mail.gr