20 Ιουλ 2007

Τέλος καλό, όλα καλά (...άμα ξέραμε κι όλας)!


Αγαπητοί φοιτητές


Με τη λήξη του μαθήματος των «Ειδικών Θεμάτων Εταιρικής Επικοινωνίας» και της εξεταστικής, θέλω να σας ενημερώσω ότι την εκτίμηση για τον βαθμό σας θα τον λάβετε στις αρχές Σεπτέμβρη (1-2 Σεπτέμβρη) και θα αφορά τις εργασίες που θα έχετε παραδώσει έως και τα τέλη Αυγούστου (έως 30 Αυγούστου), έτσι ώστε όσοι το επιθυμούν να δώσουν εξετάσεις να έχουν μια βδομάδα περιθώριο να μελετήσουν. Λόγω υπερβολικού φόρτου δουλειάς (και εγώ και ο κύριος Λυμπερόπουλος) δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μια εκτίμηση του βαθμού νωρίτερα.

Η ύλη για τις εξετάσεις περιλαμβάνει τα άρθρα, και τις διαφάνειες που έχουν αναρτηθεί στο e-Class. Πάντως σε κάθε περίπτωση (είτε θέλετε να δώσετε εξετάσεις, είτε δεν θέλετε) η παρουσία σας την ημέρα των εξετάσεων (Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου) στην συγκεκριμένη αίθουσα που έχει οριστεί (και είναι το Εργαστήριο στον 3ο όροφο στο κτήριο Δεριγνύ) είναι απαραίτητη.

Φυσικά σας καλώ να να καταθέσετε τα σχόλια σας σχετικά την συνολική εμπειρία που είχατε από το μάθημα. Βέβαια, σας παρακαλώ σχετικά στο blog ΜΗΝ ΒΛΟΓΑΤΕ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ! Όσο ενθουσιασμένοι, ευχαριστημένοι, ικανοποιημένοι, εντυπωσιασμένοι, κλπ., κλπ., κλπ., κι αν είστε, διατηρήστε την ψυχραιμία σας και προσπαθείστε να σταθείτε κριτικά στα γεγονότα.

Τέλος να σας ευχηθώ καλές διακοπές (όσο έμεινε) και στο επανειδείν τις 7 Σεπτεμβρίου 3:30-5:30 στο Εργαστήριο.

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

m5030048

Κολυβάς Δημήτρης

Μας λέτε να μην ευλογάμε τα γένια σας και η απάντηση βρίσκετε στο θέμα 'χατίρια δεν χαλάμε σ'αυτό το μάθημα..καρδιές όμως?'. Φαίνονται οι απόψεις και οι κρίσεις των συμμετεχόντων στο μάθημα. Το ερώτημα είναι αν οι κόποι μας μπορούν να αποτελέσουν αφορμή ώστε να ευλογήσετε εσείς τα δικά μας γένια, μέσα από ένα σύνολο 10 περίπου εβδομαδιαίων παραδοτέων εργασιών!

Επίσης πώς θα λάβουμε την αξιολόγηση αυτήν που λέτε? Μέσω e-mail? Καλοκαίρι είναι, 3 εξεταστικές βιώνουμε, πτυχίο θέλουμε να πάρουμε...show mercy!LoL

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

m_5030118

Γεώργιος Τ.

Μάλιστα, ωραία ακούγονται όλα αυτά. Άντε να δούμε...

Απλά να ρωτήσω, την τελευταία εργασία (blog ή newsletter) μέχρι πότε θα πρέπει να την παραδώσουμε; Μου διαφεύγει τώρα γιατί είμαι επαρχία και μακριά από PC. Αυτά.

Καλές διακοπές σε όλους και καλά κουράγια. Δώστε τα όλα. Στους συμφοιτητές μου από το το 4ο έτος, εύχομαι καλές δυνάμεις για καλό πτυχίο. Άντε παιδιά, μια ανάσα ...

Ανώνυμος είπε...

Σφύκτη Δήμητρα
5030108
Γειά σας και από μένα!Πρέπει να είμαι από τους λίγους που παραμένουν ακόμα στην Αθήνα και σίγουρα είμαι από εκείνους που χρειάζονται τα κουράγια για το πτυχίο. Μπορεί να γίνει αυτό αλλά με πολύ διάβασμα και επιμονή γιατί τα μαθήματα είναι αρκετά και απαιτητικά.Δεν πειράζει όμως..ένα δύσκολο καλοκαίρι είναι θα περάσει.!Σχετικά με το μάθημα μας τώρα..όταν είχαμε μαζευτεί το Σάββατο στη σχολή μας είχατε πει ότι είχατε μια πρώτη εκτίμηση των βαθμών για τις εργασίες αλλά δεν τις είχατε φέρει μαζί.Τελικά ο βαθμός θα μας δοθεί συνολικά με την ολοκλήρωση όλων των παραδοτέων? Επίσης όποιος θέλει θα δώσει εξετάσεις (πέρα από την υποχρεωτική παρουσία μας), διαφορετικά μπορούμε να μην δώσουμε? Εννοείτε ότι αν κάποιος επιθυμεί υψηλότερο βαθμό μπορεί να γράψει εξετάσεις για να τον βελτιώσει?Τα θέματα θα είναι θεωρητικά σύμφωνα με τις διαλέξεις και τα άρθρα?Πολλές ερωτήσεις μαζί...Ευχαριστώ!!

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Παιδιά γειά!

Θα απαντήσω στα ερωτήματα που διατυπώθηκαν γιατί φαντάζομαι θα απασχολούν κι άλλους.

Δημήτρη, το ερώτημα σου δεν το κατάλαβα ακριβώς, αλλά αν ρωτάς για την αξιολόγηση με βάση τα παραδοτέα των εργασιών, η απάντηση είναι ναι. Ισχύει ότι έχει ειπωθεί από την αρχή.

Γιώργο, την τελευταία εργασία μπορείτε να την παραδώσετε έως τις 30 Αυγούστου, ώστε να δώσω εκτίμηση βαθμού έως τις 2 Σεπτέμβρη, ώστε όσοι επιθυμούν να δώσουν γραπτή εξέταση στις 7 να έχουν λίγο χρόνο να "φρεσκάρουν" το διάβασμα τους.

Δήμητρα, τις εργασίες που έχω παραλάβει τις έχω βαθμολογήσει. Το να πω το βαθμό μιας εργασίας δεν ισοδυναμεί με την εκτίμηση του βαθμού στο μάθημα. Η εκτίμηση του βαθμού στο μάθημα περιλαμβάνει και την άποψη του κυρίου Λυμπερόπουλου, την οποία θα την έχω τέλος Αυγούστου, και θα την στείλω στο προσωπικό email του καθενός από τους συμμετέχοντες. Επίσης, όποιος δεν θέλει να δώσει γραπτές εξετάσεις μπορεί να μην δώσει. Ενώ τέλος, τα θέματα θα αφορούν τις παραδόσεις (διαφάνειες) και τα σχετιζόμενα άρθρα.

Καλό καλοκαίρι, είτε εντός, είτε εκτός Αθήνας!

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός πως αυτό το μάθημα μου προσέφερε πράγματα, αλλά δεν θα σταθώ στα θετικά (επισκέψεις και επαφή με επιχειρήσεις, ενδιαφέρουσες εργασίες) αλλά στα αρνητικά. Αυτό που δεν μου άρεσε στο μάθημα είναι ο «μπλοκοκεντρικός» του χαρακτήρας. Αναγνωρίζω ότι το blog μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο και να συμβάλλει στη μάθηση μέσω επίλυσης αποριών, ανταλλαγής απόψεων κτλ αλλά σε προσωπικό επίπεδο αποτέλεσε ένα «πονοκέφαλο». Γιατί; Γιατί απλά για να επωφεληθείς από την ύπαρξη του blog και για να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις πρέπει να έχεις ένα υπολογιστή και μια σύνδεση του ίντερνετ διαθέσιμα όποτε έχεις το χρόνο και τη διάθεση να διαβάσεις και να γράψεις την άποψη σου. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε αρχίζει ο γολγοθάς!! Γιατί το ωράριο του εργαστηρίου είναι περιορισμένο και τις περισσότερες φορές συμπίπτει με ώρες μαθημάτων. Από την άλλη πλευρά, δεν μένω σε σπίτι να έχω προσωπική σύνδεση ίντερνετ αλλά σε εστία όπου σε κάποια αίθουσα υπάρχουν δύο διαθέσιμοι υπολογιστές, όπως καταλαβένετε είναι πιο εύκολο να πετύχεις τον αριθμό του τζόκερ παρά άδειο υπολογιστή. Κι άντε, πες ότι είναι η τυχερή σου μέρα και πετυχαίνεις!! Δεν είναι να χρησιμοποιηθείς φλασάκια, cd κτλ γιατί τα αγόρια μας μπαίνουν σε σελίδες με …ακατανόμαστο περιεχόμενο και κολλάνε ιούς. Πάω κι εγώ ανυποψίαστη, βάζω το φλασάκι μου να κατεβάσω ότι χρειάζομαι από το ίντερνετ…και έχει κολλήσει ο μικρός Ben (έτσι λένε τον υπολογιστή μου) ένα σωρό ιούς, οι οποίοι παρεπιπτώντος βρίσκονται σε καραντίνα. Μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ να τους σβήσω τελείως;;
Είναι μετά να μην με πιάνει πονοκέφαλος;;
Επίσης, για να είμαι ειλικρινής αισθάνομαι ότι οι περισσότεροι γράφουμε για να γράψουμε! Δεν είμαι σίγουρη αν έχει κάποιο νόημα αυτό!
Εντάξει το ότι εμένα δεν με εμπνέει το blog σαν τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας, δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστο ή ότι πρέπει να καταργηθεί από το μάθημα. Επειδή ακριβώς με άγχωνε το θέμα, το πήρα περισσότερο στην «πλάκα». Δεν νομίζω να έχω σχολιάσει στα πιο «σοβαρά» post, ή να έχω γράψει μια «σοβαρή» κουβέντα στα σχόλια μου. Αλλά είχα στο μυαλό μου αυτό που μου είπε ο κ. Ευαγγελάτος στα πρώτα post, δηλαδή γράψε σαν να είχες πάει για καφέ. Δεν γινόταν αλλιώς όμως, αλλιώς και τα σχόλια που είχα γράψει θα είχαν την μοίρα των σχολίων μου για τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης. Πολλές φορές έγραψα σχόλια αλλά ούτε μία φορά δεν πάτησα το κουμπί του publish.

Ανώνυμος είπε...

5030108
Υπάρχουν κάποια σχόλια σε θέματα που κάνω αυτές τις μέρες και μετά από κάποιο καιρό δηλαδή από τότε που έχουν δημοσιευτεί..στο blog εννοώ.Φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα,σωστά? Είναι πράγματα που χαίρομαι που μου δίνεται η δυνατότητα να σχολιάσω, και μάλιστα τώρα δεδομένου ότι έχω χρόνο να εκθέσω τις απόψεις μου και δεν αγχώνομαι να γράψω πιεσμένα τις σκέψεις μου! Όσο είμαι στην Αθήνα..τέλη Ιουλίου ξεκουράζομαι..πολύ.. αλλά υπάρχουν και στιγμές που όταν ανοίγω τον υπολογιστή, το blog αποτελεί ένα καλό μέσο να εκτονωθώ και να νιώσω ότι μπορώ να πω κάτι δικό μου..κάτι που με εκφράζει και με κάνει εκείνη τη στιγμή να νιώσω ότι σκέφτομαι, ότι σκέφτομαι εικόνες και παραστάσεις που με κάνουν να μπορώ να διατυπώνω λέξεις, δικού μου όμως χρώματος..έτσι για να μην "κοιμάται" και εντελώς το μυαλό καλοκαιριατικά..μας περιμένουν και εξεταστικές άλλωστε και πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα!

Anton είπε...

Καλησπέρα σε όλους!

Καλες διακοπές σε όσους δεν έχουν παέι ακόμα και καλό χειμώνα σε όσους γύρισαν και έχουν ριχτεί στο διάβασμα και τη δουλειά. Θα ήθελα να σας ενημερώσω για το blog που δημιούργησα στα πλαίσια του μαθήματος με θέμα τις κλιματολογικές αλλαγές που συμβαίνουν στον πλανήτη μας. Η ιστοσελίδα που μπορείτε να το επισκευτείτε είανι η εξής: klimachanges.blogspot.com. Σας περιμένω να σχολιάσουμε οτιπήποτε έχετε στο μυαλό σας για το θέμα αυτό!

Καλό διάβασμα σε όλους και καλές διορθώσεις για τους καθηγητές μας!

tsilijohn είπε...

m_5030118

Γειά χαρά κι από μένα. Σας ενημερώνω κι εγώ με τη σειρά μου ότι και το δικό μου blog άρχισε να τρέχει. Υπάρχουν ήδη κάποια αρχικά posts τα οποία μπορεί να σχολιάσει όποιος το επιθυμεί. Στόχος του blog είναι η ανάπτυξη μιας γέφυρας επικοινωνίας για την έκφραση σκέψεων, απόψεων και εμπειριών με τη βοήθεια εικόνων και ιστοριών. Για περισσότερα πηγαίνετε στο image-fights.blogspot.com

elka είπε...

Καλησπέρα σε όλους και από εμάς!
Είμαστε η Ελενα και η Κατερίνα και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από σήμερα λειτουργεί και το δικό μας blog. Το όνομα του..... "Περι ανέμων και υδάτων"(http://elka-about-everything.blogspot.com)! Όπως μαρτυρεί και ο τίτλος, στόχος μας είναι να μιλήσουμε μαζί σας για όλα τα θέματα της επικαιρότητας! Περιμένουμε, λοιπόν, τα δικά σας comments!!

Ανώνυμος είπε...

5030072
kalispera kai kalo kouragio se osous epestrepsan kai paleyoun na diavasoun!egw proswpika ta exw vrei ligo skoura kai ektos aytou menoun akoma kai kati ergasies.....me tis opoies parapiptontws kalo tha itan na eiste epioikeis kai na axiologisete kai tin prospatheia ektos twn allwn!!!!diskolo to fetino kalokairi gia toys perissoterous alla as elpisoume oti tha exoume ta epithimyta apotelesmata! kali sinexeia se osous leipoun akoma ektos athinwn kai kalo kouragio stoys ipoloipoys

elena_vatyliotou είπε...

Παιδιά Καλησπέρα!
Ήθελα και γω με την σειρά μου να σας πω ότι από σήμερα έχει αρχίσει να λειτουργεί και το δικό μου blog με όνομα "η ζωή μας μια βόλτα"(ελπίζω να μην μου κινήσει αγωγή το ομώνυμο σίριαλ!) και μπορείτε να το επισκεφτείτε στο http://mind-travelling.blogspot.com. Εκεί μπορείτε να βρείτε posts για ό,τι μπορεί να απασχολήσει και να δημιουργήσει συνειρμούς και ταξίδια του μυαλού!!

maryk-m5040047 είπε...

Χαίρετε και από εμένα! Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι έχουμε ήδη επιστρέψει και διαβάζουμε. Εύχομαι σε όλους Καλό Χειμώνα και καλό διάβασμα.
Το blog που δημιουργήσαμε μαζί με την Ψαλλίδα Μαρία είναι σε αυτήν την σελίδα:
http://tvingreece.blogspot.com και έχει θέμα την τηλεόραση. Περιμένουμε τα σχόλια όλων σας και υποσχόμαστε να κάνουμε κ εμείς το ίδιο!
Ευχαριστώ,
Καράμπελα Μαρία

carpe diem είπε...

m5030048

καλησπέρα και από εμένα!
βασικά καλή δύναμη και καλή επιτύχια σε όλους μας και καλό πτυχίο σε όσους από εμάς το επιζητούν άμεσα!

αν και χρονικά αργοπορημένος λόγω εξεταστικών - και τονίζω τον πληθυντικό - μόλις δημιούργησα το blog μου με θέμα την μουσική.

η αλήθεια έιναι πως θα συνεχίσω να προσθέτω πράγματα μιας και λόγω φόρτου δηλώνω αρχικά ελλειπής. Χαιρετίζω και τις άλλες υπέροχες δουλειές και επιφυλάσσομαι να σας εκφράσω τις απόψεις μου στα εύστοχα θέματα των blog σας.

καλά αποτελέσματα

χαιρετώ,
δημήτρης

carpe diem είπε...

m5030048

επίσης,
πως μπορούμε να ανοίκουμε στους ''bloggers της παρέας''? του 'about visualization'?
είναι κάτι που επιλέγεται από εσάς κύριε Ευαγγελάτε?

ευχαριστώ

carpe diem είπε...

m50300048

Για να τριτώσει το κακό και να σας αφήσω ήσυχους, ολοκλήρωσα την κατασκευή του blog μου με θέμα την μουσική. Μπορείτε να το βρείτε στο http://living-through-music.blogspot.com/

Σας ευχαριστώ!

inquieto_mente είπε...

Καλησπέρα και απο Έλενα, Έλσα και Λέτα...
Να σας ενημερώσουμε οτι μόλις ανεβάσαμε και το δικό μας ιστολόγιο, το οποίο τιτλοφορείται "τα περίεργα του κόσμου!" (http://bizarre-things.blogspot.com) πραγματεύεται οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μας και μας έχει διεγείρει την περιέργεια και την φαντασία. Όσοι πιστοί προσέλθετε...

Ανώνυμος είπε...

m 5030006
Αλεξανδροπούλου Αργυρώ.

Αγαπητοί συνάδελφοι αν έχετε ανάγκη για λίγη παρηγοριά σας βεβαιώνω ότι υπάρχουν και χειρότερα!
Τουλάχιστον έσεις μπορούσατε να παρακολουθήτε το μάθημα και να εόστε συνεπής με τις ημερομηνίες των εργασιών .Εγώ όμως μόνο του κ. Λυμπερόπουλου προλαβαίνω να τελιώσω και την τελευταία με τον κ . Ευαγγελάτου.
Και το αστείο είναι ότι μπορώ να παρώ πτυχίο τώρα μόνο αν περάσω το ΕΘΕΕ γιατί δεν επέλεξα άλλο επιλογής.
Τι να κάνω μου προέκυψε μια απίστευτη ευκαιρεία εργασίας αλλά πού απαιτητική (12ωρο).
Γινόταν να μην παραμελήσω τα μαθήματα.Αφήστε που δεν πήρα και άδεια παράμόνο τώρα για τις εξετάσεις.
Τέλοσπάντων μην σας πρήζω άλλο με τα προβλήματα μου.
Τουλάχιστον ελπίζω να σας έκανα να νιώσετε καλύτερα.
Ελπίζω να είχατε όλοι όμορφες διακοπές.
Α!κ. Κολύβά αν εσύ ζητάς από τον κ. Ευαγγελάτο έλεος, εγώ τι πρέπει να ζητήσω?

carpe diem είπε...

Φίλη Αργυρώ,

βασικά καλή Επιτυχία σου εύχομαι και σε εσένα όπως και σε όλους μας!

είδες τελικά? οι ταλαίπωροι εργαζόμενοι φοιτητές τραβάμε την ανηφόρα!

δεν έχεις παρά να ζητήσεις και εσυ! χαχα

Γιάννης είπε...

m 5030151

Γιάννης Γυφτάκης

Γεια σας και από εμένα. Με χαρά ανακοινώνω πως ολοκλήρωσα την κατασκευή του blog με θέμα τον κινηματογράφο, κυρίως τον αμερικάνικο,και γενικότερα τους ανθρώπους που τον απαρτίζουν. Όποιος επιθυμεί να το επισκεφθεί μπορεί να μπει στην διεύθυνση http://about-cinematography.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Me th seira mou, sas anakoinwnw thn dhmiourgia tou blog mou....ABOUT LIFE...thema exei thn neurikh anore3ia...thema pou den mou irthe tyxaia sto nou...fysika auto einai to arxiko thema...h kouventa mas ..den 3eroume pou tha katalh3ei...
Mesa apo to blog...kai thn anonymia pou kanonika diathroume mesa apo ayto...tha diapistwsete oti mporoume na ekfrasoume skepseis kai synaisthimata, pou ypo alles synthikes den tha to kaname...

Ανώνυμος είπε...

http://just-say-what-you-feel.blogspot.com/

se auto to link tha vreite to blog mou...sas perimenw...

ioannou_zoi είπε...

Γειά σας!
Επιτέλους βρήκα λίγη ώρα να δημιουργήσω κι εγώ το δικό μου blog με όνομα "Υγεία πάνω από όλα ".

Από αύριο θα δημοσιεύσω το πρώτο θέμα!
Θα περιμένω με αγωνία τα σχόλια σας!

Καληνύχτα!

argie είπε...

Γειά σε όλους πως πάει το διάβασμα?
Τι ερωτήσεις κάνω και εγώ?
Λοιπόν αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο επισκεφτείτε το blog που έφτιαξα με θέμα τα ταξίδια και τουσ αγαπημένουσ σας προορισμούς!
Περιμένω σχόλια σας στο:
http://argie-hotspots.blogspot.com/
Επισκέφτηκα αρκετά από τα δικά σας και ήταν πολύ αξιόλογα.
Συγχαρητήρια!

penny είπε...

m_5030060
Γεια σας κι από μένα! Πριν σας μιλήσω για τη συνολική μου εμπειρία από το μάθημα των Ε.Θ.Ε.Ε., σας λεω ότι επιτέλους έφτιαξα και το δικό μου blog! Αν θέλετε να του ρίξετε μια ματιά, δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε: http://www.summer-cinema.blogspot.com/ Το θέμα του με λίγα λόγια είναι τα θερινά σινεμά, που τα τελευταία χρόνια πολλά από αυτά έχουν αρχίσει (δυστυχώς!) να κλείνουν...
Αναφορικά τώρα με το μάθημά μας, τα θετικά σχόλιά μου τα έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενες συζητήσεις μας. Κάτι που με δυσκόλεψε στο συγκεκριμένο μάθημα, ή καλύτερα που με έκανε να σκεφτώ πολλές φορές εάν έκανα καλά που το επέλεξα, ήταν οι πολλές εργασίες του και ο σύντομος χρόνος παράδοσής τους. Όντας στο 4ο έτος, πιέστηκα πολύ να ανταποκριθώ σε αυτές, καθώς αφενός είχα πολλές ακόμα εργασίες σε όλα σχεδόν τα υπόλοιπα (υποχρεωτικά) μαθήματα και αφετέρου, το εαρινό εξάμηνο ήταν πολύ μικρό... Θα μου πείτε ναι, αλλά στο μάθημα αυτό δεν έχουμε τελική γραπτή εξέταση, οπότε... Αυτό που θα πρότεινα ίσως είναι να κάναμε την τελική εργασία στη θέση κάποιων από τις προηγούμενες, ώστε να είχαμε περισσότερο χρόνο! Γιατί μες το καλοκαίρι (λέμε τώρα!), τι να πρωτοκάνει κανείς; Διάβασμα για διπλή εξεταστική, εργασίες, δουλειά;.....
Πριν σας αφήσω, θα σας πω και τι ήταν αυτό που μου έκανε την καλύτερη εντύπωση από το μάθημα: Το ενδιαφέρον των καθηγητών να παίρνουν feedback από εμάς και να είναι πρόθυμοι να ακούσουν τα αρνητικά μας σχόλια, και γιατί όχι, στο μέλλον να τα λάβουν υπόψη και να τα «ξορκίσουν»... Αυτά είχα να σας πω.
Καλή δύναμη στην εξεταστική και τα λέμε στις 7 του Σεπτέμβρη!

Anton είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anton είπε...

καλησπέρα σε όλους!

εχω αναρτήσει ένα ενημερωτικό φυλλάδιο στο blog klimachanges.blogspot.com
Έχει να κάνει με τις πυρκαγιές που καταστρέφουν τη χώρα μας τις τελευταίες μέρες. θα σας παρακαλούσα να του ρίξετε μία ματιά και κατεπέκταση να πάρετε και ενεργώ δράση.

Angel είπε...

Συγχαρητήρια σε όλους για την καλή δουλεία που έχουν κάνει έως τώρα. Εύχομαι τα blog όλων μας να έχουν επιτυχία και να συνεχίσουν να ζουν και μετά το πέρας της εξεταστικής. Το δικό μου blog θα το βρείτε στην διεύθυνση angel-thoughtss.blogspot.com. Είναι ένα ημερολόγιο καταγραφής προσωπικών σκέψεων. Δεν ξέρω ποιον μπορεί να αφορούν οι δικές μου σκέψεις, ίσως και κανέναν...Δεν έχετε παρά να το διαπιστώσετε ρίχνοντας μια ματιά...

ioannou_zoi είπε...

Παιδιά γεια σας!
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στην δημοσίευση των άρθρων μου..

Ενώ βάζω κανονικά τα κενά μεταξύ των παραγράφων και στην προεσκόπηση μου το δείχνει μια χαρά, όταν δημοσιευθεί το άρθρο δεν υπάρχουν κενά μεταξυ των παραγράφων.

Μήπως αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο προβλημα μ'εμένα να με βοηθήσει;

Ευχαριστώ πολύ!

tsilijohn είπε...

Το ειχα αντιμετωπισει καποια στιγμη αλλα ως δια μαγειας την επομενη μερα που ξαναπροσπαθησα οι παραγραφοι εμπαιναν κανονικα. Δεν ξερω τι συμβαινει ακριβως αλλα ξαναπροσπαθησε!

tsilijohn είπε...

Προς κύριο Ευαγγελάτο:

Σας έστειλα χτες email με την έκθεση για το blog που μας είχατε ζητήσει. Δεν έχω λάβει κάποιο email επιβεβαίωσης ως τώρα. Ελπίζω να έχετε λάβει το υλικό που σας έστειλα...

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα και από μένα,
Είδα τα περισσότερα blogs και πραγματικά θέλω να σχολιάσω τον ενθουσιασμό με τον οποίο αναπτύσσονται τα διάφορα θέματα. Επιτέλους μία εργασία που είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα και προάγει την επικοινωνία..
Α παρεπιπτόντως, το δικό μου blog είναι favourite-destinations.blog.com
ελπίζω να τα πούμε εκει!

elena_vatyliotou είπε...

Κύριε Ευαγγελάτε,
θα σας παρακαλούσα και 'γω να μας ενημερώσετε για τα emails με τις αναφορές για τα blogs που έχετε πάρει, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τα έχετε λάβει!

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Επειδή υπάρχει μια περιρέουσα αμφιβολία σχετικά με το αν έχω λάβει τις εργασίες σας θέλω να σας ενημερώσω ότι είμαι φειδωλός στις απαντήσεις δεδομένου ότι αυτή την περίοδο ασχολούμαι με τα Πληροφοριακά Συστήματα.

Αν τώρα βλέπετε το blog σας καταχωρημένο στη λίστα "Οι bloggers της παρέας μας" σημαίνει ότι τουλάχιστον έλαβα γνώση της εργασία σας.

Τέλος, μέσα στο Σαββατοκύριακο θα ελέγξω το σύνολο των εργασιών που έχω παραλάβει και σχετικά με αυτό θα βγάλω ανακοίνωση στο blog την Δευτέρα.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας και από μένα παιδιά,
έφτιαξα με τη σειρά μου και εγώ ένα blog και περιμένω τις προτάσεις σας και τα σχόλια σας για το θέμα που κυριολεκτικά μας καίει όλους αυτόν τον καιρό στο anadaswsh-twra.blog.com

Ανώνυμος είπε...

m5030006 argie
Ελπίζω να συνεχίσουμε να επισκεφτόμαστε τα blog και μετά το πέρας του μαθήματος.

Anton είπε...

Προσοχή!!!!

Κυκλοφορεί ιός στο msn!!
Αν σας στείλουνε link στο οόίο μπορείτε να δείτε ποιος σας έχει κάνει Block μην το χρησιμοποιήσετε!

tsilijohn είπε...

Προς κύριο Ευαγγελάτο και συναδέλφους:

Μήπως έχει κανείς νέα από την κα Κατσικέα που κάνει το Διεθνές Μάρκετινγκ? Την ψάχνω και δεν τη βρίσκω πουθενά. Email έστειλα, τηλέφωνα πήρα... τζίφος. Οποιαδήποτε σχετική πληροφορία είναι χρήσιμη γιατί χρειάζομαι πρόωρη εξέταση!

Ανώνυμος είπε...

iliana skordi m_5030095

Kyrie Evaggelate geia sas!

twra pou sas grafw sigoura exoun epistrepsei oloi stis esties tous kai liwnoun panw apo ena vivlio!
ki egw periigoumai sto blog sas, kati pou eixa paraleipsei gia arketo kairo... Opws lete, xatiria de xalate, ara makari na diavazete aytes tis grammes twra. ti na kanoume ki emeis ta ergazomena paidia pou olo to kalokairi douleyame gia na valoyme kai kati stin akri? opws leei kai o sunadelfos Koluvas Dimitris "Show merchy", an kai etairoxronismena!

geia sas!!! ilianask@mail.gr