23 Μαΐ 2007

Μια αγοραστική εμπειρία!


Πλησίασα βιαστικά το γκισέ. Ο υπάλληλος μ' ένα περίτεχνα απροσανατόλιστο βλέμμα στο πουθενά, κατάφερε να αποφύγει οπτικά τη παρουσία μου! Κάτι μου έλεγε πως δε ξεκινάγαμε σωστά. Επειδή όμως η προκατάληψη είναι κακός σύμβουλος, φόρεσα ένα καλό χαμόγελο και έβηξα, ξερόβηξα μάλλον. Το βλέμμα του υπαλλήλου παρά την επανάληψη του ξερόβηχα παρέμενε προσκολλημένο στην οθόνη του υπολογιστή που είχε μπροστά του. Όλο του το είναι, υποδείκνυε με σαφήνεια τι απαιτούσε από κάθε παρείσακτο που θα τολμούσε να βρεθεί απέναντι του: Μη με ενοχλείτε! Το μόνο που χαλούσε την σαφήνεια του εκπεμπόμενου μηνύματος, ήταν μια ταμπέλα, με στιβαρούς και έντονους τυπογραφικούς χαρακτήρες: ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ.
- Συγνώμη κύριε θα μπορούσα να σας απασχολήσω για λίγο;

Η φωνή μου ήχησε παράξενα, ακούστηκε μάλλον σαν απορία, την απορία αυτού που δεν ξέρει αν βρίσκεται στο σωστό μέρος την λάθος στιγμή. Δυστυχώς, οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν με τον χειρότερο τρόπο.

- Μα καλά κύριε μου, δε βλέπετε ότι είμαι απασχολημένος;

Το βλοσυρό του βλέμμα με κεραυνοβόλησε. Τα έλεγε όλα: “Δε σου φτάνει που ανέχομαι την παρουσία σου, δε σου φτάνει που βρίσκομαι εδώ ενώ θα μπορούσα να έχω διακόψει για διάλλειμα, έ να με διακόπτεις κι από πάνω;” Νοιώθοντας ότι το κλίμα είχε βαρύνει υπερβολικά, προσπάθησα να το χαλαρώσω.

- Συγνώμη, απλά δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό γραφείο. Δεν ήθελα να σας διακόψω, απλά ρωτώ για να προλάβω, γιατί σε λίγα λεπτά κλείνετε!

Η απάντηση ήταν αποστομωτική:

- Εσείς να κάνετε τη δουλειά σας εγώ να μην την κάνω;

Το παιχνίδι χόντραινε κι ήθελα να το αποφύγω.

- Συγνώμη, δεν θέλω να σας εμποδίσω να κάνετε τη δουλειά σας. Απλά σας ρωτώ για να μην περιμένω άδικα στο γκισέ σας. Θέλω ν’ αλλάξω αυτό το κινητό. Αν είναι να το κάνω μαζί σας να περιμένω, αλλιώς να πάω στον κατάλληλο γραφείο.

Το βλέμμα του έλαμψε χαιρέκακα, καθώς παρατηρούσε το κουτί που κρατούσα στα χέρια μου. Κάτι μου έλεγε ότι το παιχνίδι είχε απλά χαθεί. Μάλλον εξαιτίας της συμπεριφοράς μου.

- Το κινητό που αγοράσατε δεν επιστρέφετε!

- Μα δεν το έχω ανοίξει, είναι συσκευασμένο το βλέπετε! Να το τιμολόγιο. Πριν τρεις μέρες το πήρα. Γιατί δεν μπορείτε να μου το αλλάξετε;

- Δεν το δέχεται το σύστημα, δεν γίνεται αλλαγή.

- Συγνώμη, ποιος είναι ο προϊστάμενος σας;
Ω! Αυτό ήταν το χειρότερο λάθος μου. Ο υπάλληλος, αναψοκοκκίνησε, τράβηξε τη καρέκλα του απότομα και κινήθηκε πίσω από μια σειρά γραφεία. Στο βάθος τους σταμάτησε μπροστά από ένα βαριεστημένο κύριο, στον οποίο άρχισε να μιλά χειρονομώντας. Ο άλλος χωρίς να σηκώσει το κεφάλι τον άκουγε, κουνώντας το συγκαταβατικά στο τέλος, όταν ο υπάλληλος έφυγε για να επιστρέψει στο γκισέ.

- Ο προϊστάμενος είναι ο κύριος με το μπλε πουκάμισο στο βάθος!

Το είπε κοιτώντας με σκληρά, και μου έδειξε το βαριεστημένο κύριο στον οποίο μιλούσε μόλις προηγουμένως. Κατάλαβα ότι η υπόθεση μου είχε μόλις τελεσιδικήσει. Πλησίασα το γραφείο του βαριεστημένου κυρίου, το βλέμμα του οποίου παρομοίως φαινόταν να είναι αφιερωμένο στην οθόνη του υπολογιστή του.

- Συγνώμη, θα ήθελα να …

Χωρίς να σηκώσει το βλέμμα του, σφύριξε με αυστηρότητα μέσα από τα δόντια του:

- Περιμένετε παρακαλώ.

Κοίταξα με απορία ένα συνεργάτη του σε διπλανό γραφείο, ο οποίος από τη στιγμή που πλησίασα το βαριεστημένο κύριο με περιεργάζονταν με ένα συγκαταβατικό βλέμμα. Στη συνέχεια στράφηκα προς την έξοδο, μιλώντας αργά προς το συνεργάτη του βαριεστημένου κυρίου:

- Δεν ξέρω αν γράφετε πολύ εδώ μέσα, αυτό που σίγουρα κατάλαβα είναι ότι εμένα με γράφετε απολύτως!

Η απάντηση ήρθε ακαριαία από το συνεργάτη:

- Φίλε, μη το ψάχνεις. Εδώ είναι Δημόσιο.

Δεν με πρόλαβε κανείς στην εξώπορτα. Εγώ πρόλαβα καθώς έβγαινα, να δω στο πίσω μέρος ενός λεωφορείου, την αφίσα των εργαζομένων του οργανισμού: “ΟΤΕ: Μια κερδοφόρα δημόσια ελληνική επιχείρηση, στρατηγικής σημασίας πωλείται. ΓΙΑΤΙ;”

Δεν είχα καμμία απορία. Εσείς;
Περιμένω τα σχόλια σας, ή ακόμα καλύτερα τη δική σας ιστορία από την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βατυλιώτου 'Έλενα

Κρατούσα το τηλέφωνο στο χέρι και περπατούσα εκνευρισμένη πάνω κάτω μέσα στο σπίτι. Το πάτωμα αν είχε στόμα είμαι σίγουρη ότι θα διαμαρτυρόταν από την τρύπα που κόντευα να του ανοίξω από τα πάνω κάτω.

Μέσα από το τηλέφωνο μια ευγενική γυναικεία φωνή, που εκείνη τη στιγμή μου ακουγόταν απίστευτα εκνευριστική, μου έλεγε: "Παρακαλώ περιμένετε, οι γραμμές είναι κατειλημμένες, είστε σε γραμμή προτεραιότητας". Τώρα τι προτεραιότητα ήταν αυτή που για 20 λεπτά εγώ είχα το τηλέφωνο σκουλαρίκι δεν μπορώ να καταλάβω. Ευτυχώς που ήταν και ασύρματο δηλαδή και έκοβα και τις βόλτες μου. Ε μα τι ήθελα και ‘γω πια? Απαπα!

Η φωνή συνέχισε ακούραστη να μου λέει ότι σύντομα θα είναι μαζί μου. Μετά από κάποια λεπτά μου έλεγε ότι αν θέλω μπορώ να αφήσω και μήνυμα. Τεχνολογία σου λέει! Να τους τα ψάλλω απ' τον τηλεφωνητή! Ε δεν λέει!!
Ουάου! Μετά από 25 λεπτά (με το ρολόι) άκουσα κάτι που μου θύμισε κτύπο γραμμής. Είναι δυνατόν ? Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνει ένας υπάλληλος απαντάει βιαστικά το τηλέφωνο.
Το παίζω ευγενική και του λέω ότι έχω κάνει συμβόλαιο για τηλέφωνο και Ιντερνετ στην εταιρία (Hellas Οn Line) αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ στο Ιντερνετ ενώ λογαριασμός και μήνυμα επιβεβαίωσης της σύνδεσης μου έχει έρθει.

Η απάντηση ήρθε βιαστική και απότομη: " Μάλλον φταίει το firewall σας. Απενεργοποιήστε το και θα φτιαχτεί."
Και ενώ ο υπάλληλος είναι ένα βήμα πριν να μου κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα, εκνευρισμένος που χαράμισα τον πολύτιμο χρόνο του, εγώ συνεχίζω: " Κι αν δεν φταίει αυτό τι να κάνω?"
Η απάντηση ήταν αποστομωτική : "Ξαναπάρτε μας τηλέφωνο!" Τουτ..τουτ..τουτ..

Δεν πρόλαβα να αντιδράσω στην αγενή απάντηση του υπαλλήλου. Είχα άλλα στο μυαλό μου ! Τρέχω στον υπολογιστή και απενεργοποιώ το firewall..Άραγε να έχουν τελειώσει τα προβλήματα μου!?!?!
Σιγά μην είχαν τελειώσει..Παίρνω στο ένα χέρι το τηλέφωνο και στο άλλο χέρι το ξεσκονόπανο..Ας μην πάνε χαμένα άλλα 25 λεπτά από τη ζωή μου, σκέφτομαι, παίρνω μια βαθιά αναπνοή και σχηματίζω τον αριθμό..

Ανώνυμος είπε...

m_5030118 Γιώργος Τ.

"ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΥΡΑΝΝΙΕΣ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ.
Όσοι επιμένουν να βάζουν τους πελάτες τους στην αναμονή, καταρρέουν νωρίτερα."

(Διαφήμιση στη 'Washington Post' που ανακοινώνει τη λειτουργία της Starpower, νέας εταιρείας παροχής τηλεφωνικών, καλωδιακών και διαδυκτιακών υπηρεσιών, που ανταγωνίζεται την Bell Atlantic.)

Ανώνυμος είπε...

Δευτέρα 21 Μαΐου.

Έξω βρέχει τουλούμια. Κ όμως εγώ ξεκινώ τη μέρα με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Πηγαίνω στο Γερμανό για να ρωτήσω για την επιδότηση λάπτοπ (είχα μάθει για την επιδότηση απλά είχα κ μια λανθασμένη πληροφόρηση ότι δικαιούμαστε κ εμείς που δεν είμαστε πρωτοετείς κ έπρεπε να το εξακριβώσω).
Μπαίνω λοιπόν στο κατάστημα μούσκεμα όπου βρίσκονται 3 πωλητές κ ένας πελάτης πριν από εμένα ο οποίος τελειώνει σε 1 λεπτό κ φεύγει.
Ρωτάω την πρώτη πωλήτρια. Με στέλνει στον άλλο πωλητή ο οποίος λέει "ξέρει", αλλά ο οποίος έχει πάρα πολύ δουλειά. Περιμένω 10 λεπτά μπροστά από τον γκισέ. Καμία επαφή. Δεν υπάρχω καν. Εντάξει δεν είμαι κ πρώτο μπόι αλλά τουλάχιστον φαίνομαι! Κ κυρίως ακούγομαι...Ειδικά ο βήχας μου ή μάλλον ο ξερόβηχας μου, ο οποίος γίνεται επανειλημμένος...Τίποτα...καμία ανταπόκριση...
Ξάφνου, εκείνος ο πολυάσχολος πωλητής, σηκώνεται από την καρέκλα του κ λέω ωραία...τώρα θα με εξυπηρετήσει...Αλλά όχι όχι, έχω αυταπάτες...Σηκώνεται κ φεύγει, πάει σε ένα άλλο γκισέ κ επιστρέφει...
Έχει περάσει ήδη ένα τέταρτο από την μαύρη κ άραχνη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο κατάστημα. Εντελώς ξαφνικά, χωρίς να με κοιτάξει, λέει στις άλλες 2 πωλήτριες: "Εσείς δεν ξέρετε να την εξυπηρετήσετε την κοπέλα;;;;". Εκείνες τίποτα....Μούγκα...Μετά από λίγο εκείνος πάλι, ακόμα πιο εκνευρισμένος: "Ψάξτε να βρείτε το ενημερωτικό φυλλάδιο για την επιδότηση!". Εκείνες πάλι μούγκα...Κάνουν ότι τάχα έχουν δουλειά...Καμία απάντηση...Περνούν έτσι άλλα 10 λεπτά.
Κ μετά από λίγο ακούω μια φωνή να διαταράσσει αυτήν την μοναδική κ μισητή ταυτόχρονα σιωπή των προηγούμενων λεπτών: "Μισό λεπτό, να ψάξω εγώ για τις οδηγίες που μας έχουν στείλει, να το εκτυπώσω, να το διαβάσω και θα σας πω." Εκεί η υπομονή μου έχει αρχίσει κ εξαντλείται, αλλά λέω...Μαρία συγκρατήσου...
Μετά από άλλα 10 λεπτά βλέπω έναν πωλητή αναψοκοκκινισμένο να βάζει τις φωνές στις άλλες δυο πωλήτριες γιατί λέει εκείνες είχαν ξεσυνδέσει τον εκτυπωτή με τον υπολογιστή. Κ έτσι, αρχίζει να διαβάζει το έγγραφο από τον υπολογιστή, αφήνοντας με να περιμένω για άλλα 10 λεπτά! Μετά, μου λέει με εκείνο το ύφος γεμάτο αβεβαιότητα: "Τελικά, δεν δικαιούστε την επιδότηση..."
Ψέλλισα ένα ευχαριστώ μέσα στα νεύρα μου και μετά βγήκα από το κατάστημα έτοιμη να πνίξω άνθρωπο...αλλά "πνίγηκα" εγώ από την ορμητική βροχή...
Υπομονή κ ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός...

Ανώνυμος είπε...

kalispera,
na rwthsw kati? poio einai to xroniko perithwrio summetoxhs mas sto blog? mexri tetarth 6 iouniou? tote den einai kai h hmeromhmia paradoshs tou epomenou paradoteou?

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Προς m_5040077

Στο blog δεν υπάρχει "προθεσμία" υποβολής απόψεων. Μια μικρή κοινότητα είμαστε όπου ο καθένας λέει την κουβέντα του, το σχόλιο του, κλπ.

Όμως αν ένας έρθει να σχολιάσει αυτά ειπώθηκαν σήμερα μετά από ένα μήνα, μπορεί τυπικά να μην είναι εκπρόθεσμος, απλά οι κουβέντες του δεν θα απευθύνονται σε κανένα άλλο παρά στον αξιολογητή του.

Θέλω να πώ ότι σ' αυτό το post συζητάμε για ιστορίες, και υπάρχουν ήδη τρεις. Πες τη δική σου ή σχολίασε αυτές που έχουν ήδη ειπωθεί. Κάτι που βρήκες και σου άρεσε πολύ, κάτι που σε δυσαρέστησε πολύ. Ίσως κάτι που θα έκανε κάποια από τις ιστορίες ή και όλες τους καλύτερες. Σαν να είμαστε έξω, να πίναμε καφέ και να μιλούσαμε για τις εμπειρίες μας από αγορές. Εστίασε τη προσοχή σου στο να εκφράσεις τα συναισθήματα σου. Έτσι απλά.

Anton είπε...

Εγώ ευτυχώς έχω γλυτώσει τη διαδικασία του δημοσίου γιατί δεν έχει τύχει ακόμα να συναναστραφώ με αυτό. Η μία ίσως φορά που αναγκάστηκα να το κάνω ήταν όταν έπρεπε να φύγω στο εξωτερικό με το πρόγραμμα Erasmus και έπρεπε να βγάλω ευρωπαϊκή άρτα ασφάλισης. Τότε, τα βάσανα μου με το ΙΚΑ κράτησαν τέσσερις ώρες.

Από την μία ο κόσμος που είχε μαζευτεί στις εξώπορτες του υποκαταστήματος τρεις ώρες πριν ανοίξει με αποτέλσμα να ξεδιπλώνουν στις 8 το πρωί όλο το ελληνικό μας ταμπεραμέντο.

Από την άλλη οι υπάλληλοι, που θα με εξυπηρετούσαν κάποτε, μάλλον δεν είχαν ιδέα για το τι είναι μία κάρτα ευρωπαϊκής ασφάλισης. Με πήγαιναν από το ένα γραφείο στο άλλο προσπαθώντας να καταλάβουν για ποιο λόγο χρειαζόμουν αυτήν την κάρτα.

Βέβαια όταν τελικά συνειδητοποίησαν τι σήμαινε είχα ήδη χάσει τη σειρά μου από κάποιους που "δεν με είχαν δει".

Λόγω γραφειοκρατείας, τελικά ανέβηκα και κατέβηκα τρεις ορόφους τρεις φορές.

Συμπέρασμα, επειδή το δημόσιο και γενικά ο τρόπος εξυπηρέτησης από κάθε σκοπιά δεν πρόκυται να αλλάξει για αρκετά χρόνια ακόμα, αν θέλεις να συναναστραφείς μαζί του στείλε κάποιον άλλον για σένα με περισσότερη αντοχή σε νέυρα και σαφώς περισσότερο χρόνο ελεύθερο για "χάσιμο".

Ανώνυμος είπε...

ioannou_zoi

Βράδυ Σαββάτου, το σπίτι δεν με χωράει πια, ο καναπές με έχει βαρεθεί. Παίρνω λοιπόν την παρέα μου τηλέφωνο και καταλήγουμε σε μια ταβερνούλα να περάσουμε το βράδυ μας. Καθίσαμε σε ένα μικρό τραπεζάκι που ίσα-ίσα μας χώραγε.
Μα έδωσαν τους καταλόγους και αποφασίσαμε τι θα παραγγείλουμε! Περιμένουμε 10 λεπτά, περιμένουμε ακόμη 10 χωρίς καμία ανταπόκριση. Επιτέλους!! Μετά από λίγο ένας από τους σερβιτόρους βλέπει ότι υπάρχουμε! Έρχεται στο τραπέζι μας και με φανερό εκνευρισμό μας ρωτά τι θα πάρουμε,παραγγέλνουμε ορεκτικά και ποικιλίες κρεάτων. Ευτυχώς δεν άργησε το φαγητό. Μας φέρνει το τρία πρώτα πιάτα, πριν προλάβουμε να πάρουμε όλοι την μερίδα μας, έρχεται και τα παίρνει (ενώ ήταν μισογεμάτα) και μας φέρνει τα επόμενα. Αρχίζουμε να βάζουμε όλο άγχος πριν προλάβει να μας το πάρει ξανά. Απομένει η μερίδα για το τελευταίο άτομο αλλά δεν προλαβαίνει, το παίρνει ο “δρομέας”. Διαμαρτυρόμαστε, δεν τα χωράει όλα στο τραπέζι, μας απαντάει και μας αποστομώνει. Τελειώσαμε το φαγητό με ένα άγχος έτοιμοι για πανελλήνιες.
Ποιος θα πήγαινε ξανά σε αυτό το εστιατόριο; Κανείς από εμάς.
Δεν πηγαίναμε καλύτερα σ’ ένα καζίνο να αγχωθούμε και να εξοικονομήσουμε και κάτι; Είπε ένας από την παρέα και γελάσαμε!

Ανώνυμος είπε...

5030048
Κολυβάς Δημήτρης

Σαν σχολιασμό στην ιστορία σας κύριε Ευαγγελάτε, υπάρχουν 2 ακόλουθες μικρές που μου δημιουργούν δίλημμα!
Πρώτον, μετά την δημιουργία των oteshops, παρατήρησα έντονη κινητικότητα στο αντίστοιχο της γειτονίας μου. Στην αρχή ανανεώθηκε ολόκληρο το κατάστημα, εκσυγχρονίστηκε και έγινε αισθητά πιο όμορφο. Ύστερα εγκαινιάσθηκε και περίμενα με αγωνία να δω τι νέο μπορεί να υποσχεθεί ο ταλαίπωρος ΟΤΕ. Εν τέλει με μεγάλη χαρά βλέπω ακόμη και σήμερα, από το παράθυρό μου, ένα όμορφο κατάστημα με έναν ταλαίπωρο υπάλληλο μέσα ακομα..Έιναι 11.14, βράδυ Τετάρτης και δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει ακόμα στον χώρο εργασίας του. Χαίρομαι που είναι αιτία ο ανταγωνισμός ώστε κρατικοδίαιτοι φορείς να σκίζονται στη δουλεία να θέλουν να παραμείνουν στον χώρο εργασία τους και να μην πάρουν μετάθεση. Ελπίζω βέβαι να μην παρεξηγηθώ. Δεν ευελπιστών να δουλεύουν μέχρι τέτοια ώρα, αλλά έστω κ μια τέτοια εικόνα μου φέρνει ευχάριστη αντίθεση σε σχέση με αυτό που εσείς περιγράψατε.
Από την άλλη, θα σας πω ότι στο ίδιο κατάστημα όπου κάποιοι υπάλληλοι έχουν αντιληφθεί το νόημα του ανταγωνισμού, κάποιοι άλλοι ζουν εις βάρος τους. Παρατηρώ ότι μικρά αρνητικά περιστατικά που προκαλούνται από την απειρία και αδιαφορία ενός, δύο το πολύ υπαλλήλων, αμαυρώνεται η εικόνα ολοκλήρου του καταστήματος και κυρίως μιας προσπάθειας πολύ καλής.
πραγματικά δεν ξέρω πως μπορεί να αλλάξει αυτό. Κατά την ταπεινή μου γνώμη...ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των πάντων, από τον Πρόεδρο του ΟΤΕ μέχρι τον ταμία,από ανεξάρτητους φορείς με εχέγγυα, ώστε να μην έχουμε και διαίωνιση του προβλήματος....
Αυτά λοιπόν, σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

m5040158
Γεια σας και από ‘μενα,
Δυστυχώς πρέπει να πω ότι εδώ στη Ελλάδα έχω αρκετές αρνητικές εμπειρίες τόσο στο δημόσιο τομέα που κυριολεκτικά δεν παίζεται, τόσο και στο ιδιωτικό. Όταν πρωτοήρθα το Σεπτέμβριο να γράψω πανελλήνιες με τα παιδιά των ομογενών έμαθα τη εστί ελληνικό δημόσιο και γιατί όλη το κατακρίνανε. Λοιπών, πήγα με τον πατέρα μου στο υπουργείο παιδείας για να συμπληρώσω τα χαρτιά μου και να πάρω των κωδικό μου ώστε να μπορώ να δώσω. Φτάνουμε κάτω στη πόρτα και θυρωρός μας κοιτούσε παράξενα , «Ομογενείς? Δεν ξέρω , ρωτήστε στον 3ο!» . Πάμε κι εμείς στον 3ο και όταν φτάσαμε , έπαθα , αυτό που έβλεπα μπροστά έμοιαζε πολύ περισσότερο με καφενείο παρά για υπουργείο. Οι μισοί μιλούσαν αναμεταξύ τους , κάπνιζαν, πίνανε καφέ και δεν δίνανε σημασία τι γίνεται γύρο τους και αν πήγαινες να τους διακόψεις σε κοιτούσαν μένα βλέμμα λες και τους έβρισες. «Ομογενείς? Και τι ήρθες να κάνεις στη Ελλάδα?» «Για να σπουδάσω.» και μένα ειρωνικό χαμόγελο μου απαντάει « Ναι τώρα μας θυμηθήκατε που μας έχετε ανάγκη». Ένοιωσα αρκετά προσβλημένη και εκνευρισμένη . Συνεχίσαμε να ψάχνουμε να βρούμε κάποιον να μας βοηθήσει , οι άλλοι μισοί που δουλεύανε δεν είχαν ώρα να μας εξυπηρετήσουν και ευτυχώς μετά από κανένα 10λεπτο μία νεαρή κυρία που μας έβλεπε να πηγαινοερχόμαστε μας βοήθησε « Για τους κωδικούς των ομογενών θα πάτε στον 2ο». Μόνο τα χέρια δεν τις φίλησα τις κοπέλας και χαμογελώντας μου απαντάει «Καλά δεν έχεις δει ακόμα τίποτα, θα με θυμηθείς!» . Πρέπει να ομολογήσω ότι μετά από αυτό το συμβάν και έχοντας τα λόγια της κυρίας στο νου, με βαριά καρδιά πήγα να δώσω, έχοντας μια άλλη εικόνα της Φοιτητικής Ζωής στο μυαλό Ευτυχώς όμως δεν έχω πολλά παράπονα ως τώρα απλός αποφεύγω το δημόσιο όσο μπορώ για να κρατήσω τη ψυχική μου ηρεμία.

Ανώνυμος είπε...

Hello…it’s Greece here!!! Νομίζω ότι αυτή η φράση αποτελεί τον απόλυτο σχολιασμό σε ότι άκουσα για δημόσιες υπηρεσίες και ιδιωτικές επιχειρήσεις, σπρωξίματα, ουρές, φτωχή εξυπηρέτηση, αγένεια και όλα αυτά τα μικρά, καθημερινής φύσεως πραγματάκια που κάνουν τη ζωή μας … πιο ξεχωριστή να το πω; Πιο ενδιαφέρουσα να το πω; Λιγότερο ανιαρή να το πω; Ε, ναι λοιπόν, λιγότερο ανιαρή θα το πω!!! Πας για παράδειγμα, να πληρώσεις ένα λογαριασμό και δεν ξέρεις πότε θα γυρίσεις… σαν εκδρομή Σαββατοκύριακου ένα πράγμα!!! Πας να διευθετήσεις κάποιο γραφειοκρατικό θέμα σε μια δημόσια υπηρεσία δεν ξέρεις με πόσους θα τσακωθείς και δεν ξέρεις σε τι κατάσταση θα γυρίσεις σπίτι!! Αυτό όμως μπορεί να είναι και θετικό!! Και εξηγώ το συλλογισμό μου: έχεις τα νεύρα σου και δεν ξέρεις σε ποιον να ξεσπάσεις?!! Άδραξε την ευκαιρία!!! Και κάπως έτσι η συμπαθητική μας ζωή αποκτά ένα νόημα!!
Να διαμαρτύρονται οι τουρίστες το καταλαβαίνω…δεν ξέρουν!! Είναι αυτό που λέμε: «Δεν ήξερες;; Δεν ρώταγες;;» Αλλά να γκρινιάζουμε κι εμείς;; δεν έχουμε πάθει ακόμα ανοσία;; όλα μια συνήθεια είναι!! Δεν θέλω γκρίνιες και μιζέρια!!
(Υ.Γ. Η τελευταία φράση είναι η χαρακτηριστική φράση που μου λέει συνέχεια η αδερφή μου, γιατί είμαι κι εγώ λίγο γκρινιάρα…το ομολογώ!!)


Κι αφού άφησα τον σύντομο σχολιασμό, θα περάσω στην δική μου ιστορία!! Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ακούγοντας τη φράση «δυσάρεστη εμπειρία από προϊόν» είναι ρούχα! Γιατί; Έχω να το καταγγείλω είναι νούμερα αυτά;; είναι αντίδραση αυτή της πουλήτριας όταν τη ρωτάς αν μπορείς να δοκιμάσεις;
- «Μα είναι one size!!» θα μου απαντήσει!!
- «Το ξέρω χρυσή μου!!! Ας είχε κι άλλα νούμερα να δοκίμαζα το XXL» δεν θα το απαντήσω αλλά…θα το σκεφτώ!!

Παρόλα αυτά δεν θα μοιραστώ τέτοιες ιστορίες μου μαζί σας!! Λέτε να έπαθα και σε αυτό ανοσία;; υπάρχει μια ιστορία πιο σημαντική για μένα, για αυτό δεν παραλείπω να την λέω στους πρωτοετείς που γνωρίζω!! Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα!!! Έτσι δεν λέει ο σοφός λαός μας;
Ωστόσο, επειδή ήδη κουράστηκα εγώ με όλα όσα έγραψα…φαντάζομαι πόσο θα κουραστήκατε εσείς αν και εφόσον τα διαβάσετε!! Συνεπώς, το κρίνω συνετότερο να γράψω την ιστορία μου σε επόμενη επίσκεψη μου στο blog!! Απλά θα πω ότι αυτή η ιστορία θα καταρρίψει ένα μύθο χρόνων!!! Δεν θα προβώ σε περισσότερες αποκαλύψεις!!

…Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
Καλή μέρα σε όλους …. Τους ατυχήσαντες συναδέρφους!!

Ανώνυμος είπε...

m5040015
Ακούστε τώρα και τη δικιά μου ιστορία!!!!
Αν και αποφεύγω να μιλάω για το συγκεκριμένο περιστατικό που μου συνέβη, επειδή όποτε το θυμάμαι μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, για σας θα κάνω μία εξαίρεση.
Στα τελευταία τεύχη του 7 μέρες TV περιλαμβάνονται και οι ταινίες της αξέχαστης Αλίκης Βουγιουκλάκη. Επειδή κάθε φορά που βλέπω τις ταινίες αυτές ρίχνω πολύ γέλιο αποφάσισα να μη χάσω κανένα τεύχος του περιοδικού.
Οπότε μια μέρα πάω να πάρω το περιοδικό στο γειτονικό μου περίπτερο, από το οποίο αγοράζω συχνά. Αφού το αγόρασα, τρέχω βιαστική στο σπίτι να το ανοίξω και τι να δω, το dvd δεν υπήρχε!!!!!!!!!!! Και λέω μέσα μου «ποιος πάει τώρα πάλι στο περίπτερο»!!!! Το παίρνω λοιπόν απόφαση και ξεκινάω. Μόλις φτάνω λέω στον περιπτερά.
- Γεια σας. Θυμάστε που πήρα πριν το περιοδικό; πήγα σπίτι και δεν είχε το dvd μέσα, θα σας ήταν εύκολο να μου δώσετε άλλο.
- Σίγουρα δεν το είχε μέσα. (μου λέει)
Αν και εκνευρίστηκα λίγο, (τι πάει να πει σίγουρα, άμα δεν ήμουν σίγουρη δεν υπήρχε λόγος να πάω), του απαντώ ευγενικά,
- Σίγουρα, έψαξα και δεν υπήρχε πουθενά, έτσι και αλλιώς είναι βαρύ δεν μπορεί θα το καταλάβαινα. Μήπως κατά λάθος δεν το είχαν βάλει μέσα στη ζελατίνα μαζί με το περιοδικό.
- Αυτό αποκλείεται, δεν μας φέρνουν ποτέ ελαττωματικά προϊόντα. Τι λέτε τώρα; Μήπως σας έπεσε πουθενά και θέλετε να το φορτωθούμε εμείς;
- Δεν υπάρχει περίπτωση να συνέβη κάτι τέτοιο γιατί δεν άνοιξα τη ζελατίνα μέχρι που έφτασα στο σπίτι. Τελικά είστε διατεθειμένος να μου δώσετε ένα άλλο περιοδικό ή όχι.
- Αυτό είναι αδύνατον, γιατί να χάσω εγώ λεφτά ας διαλέγατε κάποιο άλλο, τι να κάνουμε τυχερά είναι αυτά, την επόμενη φορά να κάνετε σωστότερη επιλογή.
Εγώ δεν του απαντώ και φεύγω κουνώντας το κεφάλι. Εκείνη τη στιγμή ορκίστηκα να μην ξαναγοράσω ποτέ από το περίπτερο του και φυσικά να μην του ξαναμιλήσω. Δεν ήταν πια και τόσο μεγάλο το «χάσιμο» χρημάτων που θα είχε, 7 ευρώ έκανε το περιοδικό. Στο κάτω κάτω συνέχεια από εκεί ψώνιζα δεν ήμουν άγνωστη. Αν δε μπορούσε να μου δώσει άλλο τουλάχιστον να μου μιλούσε πιο ευγενικά.
Αλλά τι να πεις, δε βγάζεις άκρη, ο κόσμος σήμερα δεν υπολογίζει τίποτα!!!!!!!
Ουφ!!! Πάλι συγχύστηκα.

Ανώνυμος είπε...

Προς 5040077,
Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες αλλά:
Αυτό το «Hello!! Εδώ είναι Ελλάδα!» μου το έχουν πει άπειρες φορές, σαν να το χρησιμοποιούν ως δικαιολογία, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να συμβιβαστώ με αυτό. Γιατί να πρέπει να μου σπάνε τα νεύρα κάθε φορά που πάω να κάνω μια δουλεία, γιατί να μεταφέρουν όλοι τους την μιζέρια που νιώθουν σε μένα? Όλοι κρίνουμε τι ιδιωτικοποίηση, και εγώ δεν λέω πολλοί φορείς πρέπει να ελέγχονται από το κράτος αλλά μία αξιολόγηση μπορεί να γίνει πιστεύω. Δυστυχώς όμως μιλάμε για μία αλλαγή τις νοοτροπίας που είναι βαθιά ριζωμένη και πρέπει η αλλαγή τις να αρχίσει από την σωστή παιδία.

Ανώνυμος είπε...

Και πάλι μαζί σας…
Με την ιστορία που σας είχα υποσχεθεί! Η ιστορία μου δεν έχει να κάνει με την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας απλά αλλά με την ακούσια αγορά ενός προϊόντος!! Αυτό που λέμε «χωρίς να το καταλάβεις»…σαν τις ενέσεις στα εμβόλια ένα πράγμα!!

«ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ;;»
Θα γυρίσω το χρόνο κάπου τρία χρόνια πίσω, όταν ήμουν «πρωτάκι» ακόμα!! Πρωτάκι στη σχολή, πρωτάκι σε μια πόλη και μάλιστα τόσο μεγάλη σαν την Αθήνα, πρωτάκι στη ζωή μακριά από τους δικούς μου ανθρώπους, πρωτάκι σε μια εστία να μοιράζομαι την καθημερινότητα μου με άτομα μέχρι χθες άγνωστα ή που ακόμα προσπαθώ να ανακαλύψω…
Και κάπως έτσι φτάνω στους τέσσερις μήνες διαμονής στην Αθήνα και μόλις δύο μήνες στην εστία!! Είχε ήδη αρχίσει η εξεταστική περίοδος, η πρώτη μου σαν ακαδημαϊκός πολίτης!
Είναι Τρίτη! Είναι μια ακόμα μέρα της εξεταστικής μου περιόδου και μάλιστα μέρα εξέτασης! Δίνω μάθημα στις 2 το μεσημερι, γεγονός το οποίο πρακτικά μεταφράζεται ότι στις 1 πρέπει να είμαι έτοιμη για αναχώρηση! Το προηγούμενο βράδυ είχα ξενυχτήσει μέχρι τις 2.30!
«Δεν πρέπει να ξενυχτάμε πριν τις εξετάσεις για να έχουμε ξεκούραστο μυαλό την επαύριο, δηλαδή την ημέρα της εξέτασης»..έτσι συνήθιζε να μου λέει η μαμά μου!! Μου το είπε και εκείνη την ημέρα από το τηλέφωνο… αλλά εγω…!!! Τι να έκανα;; έχω πολύ μουσικόφιλους και γλεντζέδες γείτονες!! Αλλά προφανώς οι συνήθειες δεν αλλάζουν ούτε στις εξεταστικές!!
Δεν μου έφτανε λοιπόν το ξενύχτι ξύπνησα και πριν καλά καλά ξημερώσει ο Θεός την ημέρα … για να κάνω μια επανάληψη!! Βυθισμένη στα βιβλία μου και στις σημειώσεις και εφοδιασμένη με το απαραίτητο αξεσουάρ των εξετάσεων-μια σοκολάτα-δεν κατάλαβα πότε οι δείκτες του ρολογιού έδειξαν 11!! Τότε ήταν που χτύπησε η πόρτα μου!! Μάλιστα λίγο πριν χτυπήσει η δική μου πόρτα και μέχρι να σηκωθώ να ανοίξω, άκουσα τον ήχο από χτυπήματα των υπολοίπων πορτών του ορόφου διαδοχικά!
Όταν άνοιξα την πόρτα δεν υπήρχε κανένας! Και τότε έκανα το μεγάλο λάθος να ρίξω μια ματιά στο διάδρομο!! Στην άκρη του διαδρόμου υπήρχε μια γυναίκα γύρω στα 50, η οποία με το που αντιλήφθηκε ότι άνοιξα την πόρτα, κατευθύνθηκε προς το μέρος καλημερίζοντας με με ένα πλατύ χαμόγελο! Ήταν πολύ φιλική μαζί μου και μου φέρθηκε από το πρώτο λεπτό λες και με γνώριζε χρόνια! Απορημένη προσπαθούσα να καταλάβω που θα καταλήξει όταν άρχισε να σχολιάζει την αφίσα με διάφορες φωτογραφίες του αγαπημένου μου τραγουδιστή-Αντώνη Ρέμου- και των forever friends που μου έφτιαξε η κολλητή μου πριν φύγω και διακοσμούσε την εξωτερική πλευρά της πόρτας του δωματίου μου.
Ήμουν έτοιμη να της ζητήσω ευγενικά να με αφήσει στην ησυχία μου να κάνω την επανάληψη μου και να πάω να δώσω το μάθημα μου! Δεν είχα καμιά όρεξη να ακούω τις φλυαρίες μιας άγνωστης πρωί πρωί!!...όμως δεν πρόλαβα γιατί είπε την μαγική λέξη: ενημέρωση από τον Ερυθρό Σταυρό!! Δεδομένου ότι την προηγούμενη ημέρα το συμβούλιο της εστία (το οποίο αποτελείται από φοιτητές) είχε οργανώσει μια ενημέρωση για το AIDS, συνέδεσα τα δύο περιστατικά στο μυαλό μου…και αμέσως ένιωσα τύψεις για όσα σκέφτομαι! Άλλωστε, πάντα ήθελα να προσφέρω εθελοντικά στον Ερυθρό Σταυρό… και αμέσως ξέχασα την βιασύνη μου, επαναλήψεις, εξετάσεις κτλ. Το αίσθημα του να προσφέρεις δεν συγκρίνεται ούτε με το 10 σε ένα μάθημα!
Οι επόμενες λέξεις της ήταν «ξέρεις να δίνεις πρώτες βοήθειες;», «ξέρεις τι να κάνεις αν κάποιος πάθει έμφραγμα;» και συνέχισε με άλλες παρόμοιες ερωτήσεις! Μόνο και μόνο η λέξη έμφραγμα ήταν αρκετή για να ανοίξει η πόρτα του δωματίου μου, γιατί μου έχει συμβεί να παθαίνει έμφραγμα ένας δικός μου άνθρωπος και εγώ να μην ξέρω τι να κάνω πέρα από τις προσευχές!
Της επέτρεψα λοιπόν να μπει στο δωμάτιο και να συνεχίσει την ενημέρωσή της! Ήξερα πως υπάρχουν κάποιες διαφορές στις λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στην Αθήνα και την επαρχία, αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο ριζικές, πίστευα πως περιοριζόταν στην προφορά! Δεν ήξερα πως με τον όρο «ενημέρωση» εδώ μεταφράζεται σε μια σειρά από ψέματα και ανακρίβειες προκειμένου να πουλήσω, ο όρος «πλασιέ» ως αντιπρόσωπος του Ερυθρού Σταυρού, οι «εκδόσεις Δομική» ως Ερυθρός Σταυρός, το «δωρεάν» ως 105€, την «αγορά εγκυκλοπαιδειών» ως συνδρομή στον Ερυθρό Σταυρό, τον «γκριζομάλλη, αγενή εισπράκτορα» ως φοιτήτριες Ιατρικής και Νοσηλευτικής, το «φυλλάδιο» ως «εγκυκλοπαίδειες 10 τόμων», τα «0,50 €» ως 405€ …. Αν κάνετε την ελεύθερη μετάφραση των παραπάνω αντιστοιχιών θα καταλάβετε το περιεχόμενο της ενημέρωσης της κυρίας!
Τελικά αντί για μέλος του Ερυθρού Σταυρού βρέθηκα με 10 τόμους εγκυκλοπαίδειες υγείας και μια εγκυκλοπαίδεια φυσικών περιοχών (δώρο πάντα) και χρεωμένη 405€! Πως; Έχω μια θολωμένη εικόνα όσο θολωμένο ήταν και το μυαλό μου εκείνη τη μέρα.
Όταν βλέπω τις εγκυκλοπαίδειες 10 τόμων μπροστά μου, που σημειωτέων η λέξη εγκυκλοπαίδεια δεν είχε ειπωθεί ούτε μια φορά, και την ρωτάω «τι είναι αυτό;», η συμπαθητική μέχρι τότε κυρία αγριεύει!! Τώρα υπέγραψες…με δυο λέξεις απάντησε σε όλα! Τι είχα υπογράψει; Μια καρτέλα με το ονοματεπώνυμο μου και το τηλέφωνο μου και φυσικά την επιθυμία μου να γίνω μέλος του Ερυθρού Σταυρού!! Αλλά προφανώς θα υπήρχαν κάπου και «ψιλά γράμματα», για τα οποία ούτε λόγος αλλά ήταν ο σκοπός της!! Μετά την υπογραφή έγιναν λίγο πιο ορατά!!
Ακολούθησαν τηλεφωνήματα μου στην εταιρία όπου εξέφρασα την δυσαρέσκειά μου για την εξαπάτηση σου αλλά και την επιθυμία μου να επιστρέψω τις εγκυκλοπαίδειες! Αλλά φυσικά εκείνοι τα αρνήθηκαν όλα! «εμείς σας εξαπατήσαμε; Μην το ξαναπείτε;»
Ακολούθησαν προειδοποιητικές επιστολές ότι θα κινηθούνε νομικά και…. Θα σταματήσω εδώ γιατί από δυσάρεστη εμπείρια πάει να γίνει σίριαλ!!
Πάντως το συμπέρασμα είναι είναι ότι ο μύθος: το πολύ διάβασμα κάνει καλό…δεν ισχύει! Αν είχα πιο ξεκούραστο μυαλό ίσως να έβλεπα και τα ψιλά γράμματα, ίσως να είχα καταφέρει να αποκωδικοποιήσω τα λόγια και κατ’ επέκταση τις προθέσεις της κυρίας εκείνης…και το συμβάν να είχε τελειώσει εκεί!
Από εκείνη τη μέρα, επειδή συζήτησα και με τις «παλιές καραβάνες» στην εστία, διαπίστωσα ότι δεν είμαι η πρώτη που την συμβαίνει αυτό, θέλησα όμως να είμαι η τελευταία και για αυτό ενημερώνω ειδικά τους πρωτοετείς με το που ακούν την λέξη «ενημέρωση» να κλείνουν την πόρτα στα μούτρα!! Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από ευγένειες! Άλλωστε τι κάνουν; Αναζητούν πρωτοετείς που προφανώς δεν έχουν και πολλές εμπειρίες, περιόδους εξεταστικής και θέλουν να τους εξαπατήσουν και να τους εκμεταλλευτούν!!
Τελικά κάνοντας τον απολογισμό αυτής της εμπειρίας, πέρα από το χρηματικό κόστος, επωμίστηκα και ψυχολογικό κόστος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις παντελώς αφελής) και κόστος αποθήκευσης!! Είναι πολύτιμος ο χώρος σε «μια καμαρούλα μια σταλιά δύο επί τρία»….δεν μιλάμε για μια εγκυκλοπαίδεια αλλά για συνολικά 11!! Σε λίγο θα βγω εγώ έξω!!! Δεν χωράμε κι οι δύο στο ίδιο δωμάτιο… οι εκείνες ή εγώ!!!
Παρεπιπτώντος, μ ή π ω ς τ ι ς θ έ λ ε ι κ α ν ε ί ς;; έχουμε βέβαια μεγάλη συναισθηματική αξία για μένα αλλά θα σας τις δώσω σε φιλική τιμή!!

Ανώνυμος είπε...

pros m_5040158

se kamia periptwsh den eipa na sumvibastoume me katastaseis pou den mas aresoun! anti8eta, pisteuw pws emeis san neoteroi mporoume na allaskoume auto pou shmera exei shmiourghsei sxolh kai legetai "dimosioupallhlistikh sumperifora".
apla epishmana thn anagkh na antimetwpizoume ta pragmata me perissotero humour, xwris na shmainei oti auto pou ginetai exei plaka!
omws h gkrinia fernei gkrinia kai etsi dhmiourgeitai faulos kuklos!! epishs lene pws opoios fwnazei xanei to dikio toy!
isws na einai la8os h stash mou alla pisteuw pws prepei ola ta pragmata sth zwh na ta antimetwpizoume oplismenoi me humour kai 8etikh energeia, para me gkrinia, parapana k klamata!
den sou exei sumvei kati pou sou sunevh kai tote thumwses h eklapses h kati tetoio, twra na to thimasai kai na gelas?
diakwmwdwntas katastaseis glitwnoume agxos kai kerdisoume xamogela! xwris na shmainei oti efushxazoume!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους! Βρίσκομαι και εγώ εδώ για να παραθέσω τη δική μου δραματική εμπειρία.
Ήταν καλοκαίρι. Η θερμοκρασία ήταν σχεδόν 38 βαθμοί Κελσίου. Έπρεπε, λοιπόν να πάω στο δημαρχείο για να πληρώσω το λογαριασμό νερού και να πάρω ένα δικαιολογητικό (το είχα υποσχεθεί βλέπετε το προηγούμενο βράδυ στη μητέρα μου). Ξεκινώ λοιπόν μέσα στη ζέστη, έχοντας όλη την καλή διάθεση να τελειώσω γρήγορα και σωστά τη δουλειά μου. Πού να ξέρω ότι τότε ξεκινούσε μια μικρή οδύσσεια;;;
Φτάνοντας στο Δημαρχείο βλέπω μια τεράστια ουρά από κόσμο και μια πινακίδα που έγραφε «Δεξιά για το κτηματολόγιο, αριστερά για λογαριασμούς και λοιπές διεκπεραιώσεις.» Για έναν περίεργο λόγο όλος κόσμος ήταν μαζεμένος στο αριστερό ταμείο. Ρωτώ μια κυρία που βρισκόταν μπροστά μου
- Συγνώμη περιμένετε να πληρώσετε το νερό;
- Όχι κοπελιά μου, είμαι εδώ για το κτηματολόγιο! Το ίδιο και οι περισσότεροι μπροστά!
- Μα! Στην ταμπέλα γράφει άλλα. Όσοι έχουν να εξοφλήσουν λογαριασμούς πρέπει να πάνε κάπου αλλού; (Ρώτησα, αν και φοβόμουν ότι η απάντηση που θα λάβω δεν θα ήταν ενθαρρυντική.) Πράγματι, ένας κύριος λίγα μέτρα πιο μπροστά μου είπε:
- Όχι, όχι! Και εγώ για το νερό είμαι εδώ.
Αναστέναξα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω στη σειρά! Μετά από 25 λεπτά, και ενώ η ζέστη είχε αρχίσει να γίνεται ανυπόφορη (ξέχασα να αναφέρω ότι δεν δούλευε ο κλιματισμός, είχαν αφήσει όλες τις πόρτες ανοιχτές μήπως και κάνει ρεύμα! Το κακό ήταν ότι εκείνη την ημέρα υπήρχε πλήρης άπνοια) βλέπω την υπάλληλο να σηκώνεται και να λέει:
- Κυρίες και κύριοι, σας ζητούμε συγνώμη αλλά η υπηρεσία θα κλίσει λόγω τρίωρης στάσης των εργαζομένων.
Πλάκα κάνεις!!! (Σκέφτηκα) Τι συγνώμη μας ζητάς;;
- Μα καλά! Φοβηθήκατε να μας το πείτε πιο μπροστά; Περιμένουμε τόση ώρα εδώ μέσα στη ζέστη! (Φώναξε ένας καημένος γεράκος, ο οποίος βρισκόταν εκεί περίπου 20 λεπτά πριν φτάσω εγώ)
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μετά από αυτό, δεν ξαναυποσχέθηκα ποτέ στην μητέρα μου να πάω στο δημαρχείο.

Ανώνυμος είπε...

m_5030090

Η δική μου δυσάρεστη εμπειρία ξεκίνησε όταν αποφάσισα να ταξιδέψω στο εξωτερικό καιέπρεπε να βγάλω καινούργιο διαβατήριο...
Αθάνατη ελληνική αστυνομία υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου...
Θα σας πώ μόνο ότι έχασα πέντε ώρες από τη ζωή μου σε ένα κτίριο , τουλάχιστον καταθλιπτικό , πηγαίνοντας από γραφείο σε γραφείο....
Το πρόβλημα ήταν ότι το επίθετο της μητέρας μου ήταν αλλιώς γραμμένο στα χαρτιά μου και αλλιώς στην ταυτότητά μου... Ο ένας κύριος μου είπε δεν υπάρχει πρόβλημα...Ωστόσο ήθελε να το ρωτήσουμε και αλλού...(Λες και οι άλλοι θα ήξεραν σίγουρα...)Ο άλλος κύριος στο ίδιο γραφείο μου είπε ότι όχι μόνο δεν μπορώ να βγάλω διαβατήριο αλλά πρέπει να αλλάξω και ταυτότητα...
Μόλις μου το είπε κόντεψε να με χτυπήσει εγκεφαλικό....Δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβω...
Με στέλνουν λοιπόν στο τμήμα ταυτοτήτων όπου μου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα...
ξαναγυρίζω τελικά στο πρώτο γραφείο όπου μου λένε "καλά μ....κίες σου είπαν γιατί βαριούνται!!!!!Πρέπει να αλλάξεις ταυτότητα και μετά να ξαναέρθεις για το διαβατήριο.."
Σκέφτομαι ότι όπου να'ναι θα εμφανιστεί ο
Φερεντίνος και θα μου πεί ότι είναι πλάκα...
Τελικά, μαζεύοντας τα χαρτιά για την ταυτότητα παίρνω τη μητέρα από το χέρι και την πάω στην αστυνομία...Τους εξηγεί ένα νόμο σύμφωνα με τον οποίο δεν υπήρχε πρόβλημα και δέχτηκαν τα χαρτιά για το διαβατήριο...
Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά πολίτης εξήγησε σε αστυνομικό το νόμο...

Πλάκα δεν είχε???? Εγώ πάντως δεν το χάρηκα καθόλου...
Δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι ήταν ανίδεοι αλλά το ύφος του στυλ "έλα μωρέ βγάλε μια ταυτότητα και ξεμπέρδευε..." ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!!!!!
Τρέλα.....

Ανώνυμος είπε...

m_5030100

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω ("εξυπηρέτηση" δημοσίου, αστυνομία κτλ)...ξυπνούν μέσα μου αντίστοιχα περιστατικά που μου έχουν συμβεί...ωστόσο λέω να τισ βάλλω πάλι για ύπνο, όλεσ αυτέσ τισ δυσάρεστες ιστορίες!!!

Και μιασ και τουσ θάψαμε πολύ λέω να παραθέσω τη δικία μου ιστορία, που μόνο καλή εμπειρία ήταν και τίποτα άλλο...

Τελικά υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΙΑ στις μέρεσ μασ!!!
Υπάρχει ένα φαρμακείο στη γειτονία μου που έχω αγοράσει υγρό για φακούς το πολύ 4 φορές(και πολλές λέω, συγκεκριμένα εχω στείλει τη μητέρα μου να μου το πάρει). Τυχαίνει, λοιπόν, η κυρία που το έχει, να γνωρίζει που εργάζεται η μαμά μου (χωρίσ να την ξέρει προσωπικά).

Προχθές το απόγευμα, λοιπόν, χτυπάει το τηλεφωνο και στην άλλη γραμμή ακούω μια ευγενική φωνή.... Ηταν η κυρία από το φαρμακείο!!! σαστισμενη και εγω αναρωτιομουν τι να ηθελε?
"βρήκα το τηλεφωνό σας απο τον χώρο εργασίας της μητέρας σας και ήθελα να σασ ενημερώσω οτί αποσύρουν το υγρό για φακούς που χρησιμοποιείτε γιατι έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα..."
έχω μείνει άναυδη!!! γεμάτη απορείες... απο το πιο απλό γιατί αποσύρουν το υγρό μου μέχρι το που θυμόταν τι υγρό αγοράζω!!!

αφού ευχαρίστησα την κυρία που μπήκε σε τέτοια διαδικασία και κατέβαλε τόσο κόπο για να με βρει και να με ενημερωσει αναρωτιόμουν οτι τελικά μήπως δεν πρέπει να τους βάζουμε όλουσ στο ίδιο καζάνι.

Ενώ οι σχέσεισ μασ περιορίζονται μόνο σε επίπεδο πωλήτριας- πελάτη, ωστόσο εψαξε, ενδιαφέρθηκε και θυμήθηκε προκειμένου να με διαφυλάξει απο τυχόν πρόβλημα που μπορεί να μου δημιουργούσε το υγρό μου. Ανρωτιόμουν μετά απο αυτό (καθώσ είμαι καχύποπτη) είναι τόσο καλόσ ανθρωπος ή τοσο καλή επαγγελματίας?
Παρόλα αυτά, ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα, σε προσωπικό επίπεδο, να εφαρμόζονται όλα αυτά που μαθαίνουμε περί "πελατοκεντρικής συμπεριφοράς", κοντά στον πελατη, αναγνώρισε τις ανάγκες του....

Τελικά υπάρχει ακόμα ανθρωπιά!!!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξαναγοράσω από εκεί... όπως και να έχει κέρδισε την εμπιστοσύνη μου!!!

Αυτά είχα να δηλώσω...ελπίζω στο μέλλον να έχω και άλλεσ τέτοιεσ καλέσ εμπειρίες, σε θέματα αγοραστικά.

Καλή συνέχεια!!!

Ανώνυμος είπε...

m_5040028

Γεια σας κι από μένα!
Αφορμή για την παράθεση της δικής μου εμπειρίας αποτέλεσε μια συνάντηση που είχα χτες με παλιούς μου συμμαθητές. Μέσα στα πολλές αστείες ιστορίες που είχαμε να θυμόμαστε από τα «παλιά» τα σχολικά μας χρόνια, θυμηθήκαμε ότι υπάρχουν και ιστορίες που όταν τις ανακαλούμε όχι μόνο δεν γίνεται να τις αντιμετωπίσουμε με χιούμορ αλλά ίσως πρέπει όλοι να τις αντιμετωπίσουμε με προβληματισμό. Μια τέτοια δυνατή, διαφορετική προσωπική εμπειρία από τα σχολικά μου χρόνια θα σας διηγηθώ στη συνέχεια…

Ήμουν 16 χρονών. Ήταν ένα πολύ ζεστό μεσημέρι και στεκόμουν με την παρέα μου στον πεζόδρομο έξω από το σχολείο. Μόλις είχαμε σχολάσει και μάλιστα μισή ώρα νωρίτερα από το χτύπημα του κουδουνιού επειδή ένας καθηγητής μας έλειπε λόγω αδιαθεσίας. Για να φύγουμε από το σχολείο έπρεπε να κάνουμε την καθιερωμένη διαδρομή, δηλαδή να περάσουμε την ξύλινη γέφυρα που περνούσε πάνω από τις ράγες του τρένου και να διασχίσουμε το δρόμο έξω από το νεκροταφείο. Από αυτή τη γέφυρα περνούν σχεδόν αποκλειστικά μαθητές αφού αποτελεί για πάρα πολλούς μαθητές το μοναδικό τρόπο πρόσβασης και αποχώρησης από το σχολείο. Καθώς διασχίζαμε, λοιπόν, κατά παρέες τον πεζόδρομο έξω από το σχολείο και προτού ανέβουμε τη γέφυρα δυο φίλοι μου παρατηρούν ένα νεαρό άνδρα λίγο περίεργο, ντυμένο με μαύρα ρούχα, πέτσινο μπουφάν να στέκεται πάνω στη γέφυρα για αρκετή ώρα. Έδειχνε σαν να έψαχνε για κάτι, σαν να φυλούσε τσίλιες… Μετά πήρε το μάτι μας μια νεαρή ξανθιά κοπέλα (θα΄ταν και δε θα΄ταν 20-22 χρονών) να τρέχει και να ανεβαίνει με μανία τις σκάλες της γέφυρας και μετά να κατεβαίνει στην απέναντι πλευρά των γραμμών του τρένου. Η αλήθεια είναι ότι όλη η σκηνή μας φάνηκε αρκετά περίεργη αλλά όπως και να΄χει είπαμε: «Αρκετά άτομα είμαστε…τι θα μας συμβεί;»Είδαμε και δυο συμμαθητές μας που προπορεύονταν οπότε αποφασίσαμε να περάσουμε κι εμείς τη γέφυρα. Ανεβήκαμε τη μια πλευρά, διασχίσαμε τη γέφυρα και κατεβαίνοντας τα σκαλιά από την απέναντι πλευρά αντικρίσαμε την εξής σοκαριστική σκηνή: η κοπέλα που είχαμε δει λίγο πιο πριν να ανεβαίνει δυο-δυο τα σκαλιά στεκόταν στη βάση της σκάλας και ακριβώς μπροστά της στεκόταν ένας άλλος νεαρός δίπλα σε ένα μηχανάκι. Αυτή κάτι του έλεγε, αυτός κρατούσε ένα φακελάκι… , πήγε να της το δώσει, του έπεσε κάτω το πιάνει και της το δίνει. Όταν το πήρε στα χέρια της η κοπέλα του έπιασε τα χέρια κι άρχισε να τα φυλάει… σαν να τον ευχαριστούσε, λες και ήταν ο σωτήρας της!
Όλα αυτά εκτυλίσσονταν σε ελάχιστη απόσταση από μας και όλοι συνειδητοποιήσαμε τι ακριβώς είχαμε δει! Είχαμε ταραχτεί αλλά δεν ξέραμε πώς να αντιδράσουμε! Το μόνο που ακούγαμε πλέον πίσω μας ήταν ο ήχος της μηχανής που έπαιρνε μπρος και σε κλάσματα δευτερολέπτου περνά δίπλα μας το μηχανάκι. Μια φίλη μου κατάφερε να συγκρατήσει τον αριθμό της πινακίδας πριν προλάβει το μηχανάκι να εξαφανιστεί! Στη διαδρομή ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε...

Όταν έφτασα σπίτι μίλησα αμέσως στη μητέρα μου και αποφασίσαμε να καλέσω το αστυνομικό τμήμα και να κάνω ανώνυμη καταγγελία ως μαθήτρια του συγκεκριμένου σχολείου. Περιέγραψα τηλεφωνικά ό,τι ακριβώς είχα δει στους αστυνομικούς και μου είπαν χαρακτηριστικά: «Τώρα πλέον, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, αν δείτε οτιδήποτε άλλο ξανακαλέστε μας!» Περιττό να πω ότι το ίδιο συνέβη και με άλλους 2-3 συμμαθητές μου που υπήρξαν κι αυτοί μάρτυρες της σκηνής.
Το επόμενο πρωί στο σχολείο ο διευθυντής κάλεσε στο γραφείο του 2-3 από τα παιδιά που είχαμε δει το γεγονός. Εκεί μας περίμενε ένας αστυνομικός του τοπικού αστυνομικού τμήματος. Προφανώς κάποιος γονέας παιδιού-μάρτυρα θα είχε κάνει επώνυμη καταγγελία ή κάποιο παιδί θα περιέγραψε στους καθηγητές τι ακριβώς συνέβη και αυτοί με τη σειρά τους θα κάλεσαν την αστυνομία. Περιγράψαμε και πάλι στον αστυνομικό ό,τι ακριβώς είχαμε δει και αυτός μας ευχαρίστησε. Φεύγοντας, μας έδωσε το νούμερο του κινητού του τηλεφώνου και είπε χαρακτηριστικά: «Εάν ξαναδείτε κάτι περίεργο καλέστε μας αμέσως!» Βέβαια, από εκείνη τη μέρα δεν ακούστηκε καμιά εξέλιξη για το γεγονός…!

Δεν είναι η πρώτη, δυστυχώς όμως ούτε και η τελευταία φορά που εξελίσσεται μια τέτοια σκηνή μέσα έξω από ένα σχολείο. Αλλά είναι διαφορετικό όταν γίνεσαι ό ίδιος αυτόπτης μάρτυρας μιας τέτοιας σκηνής στα 16 σου χρόνια…να θες να ενεργήσεις, να αντιδράσεις σε αυτό αλλά από την άλλη ο φόβος να σε κάνει να σκέφτεσαι: «Μήπως δεν πρέπει να αναμιχτώ; Μήπως να ξεχάσω πως έγινε; Και γιατί μια τέτοια σκηνή να πρέπει να εξελιχτεί ανεξέλεγκτα έξω από ένα σχολείο και μάλιστα την ώρα που σχολάνε δεκάδες παιδιά γυμνασίου & λυκείου; Η αστυνομία πότε ακριβώς έπρεπε να επέμβει; Οι αρχικές καταγγελίες μας μήπως θεωρήθηκαν αποκυήματα της φαντασίας μας ή καμία κακόγουστη φάρσα; Και ποιά ακριβώς η δράση της αστυνομίας μετά από αυτό;
Δεν ξέρω ποια ήταν η έκβαση της ιστορίας πάντως εξακολουθώ μετά από τόσα χρόνια να φέρνω στο μυαλό μου την εικόνα της κοπέλας να φυλάει τα χέρια του «σωτήρα» της και το πρόσωπο του αστυνομικού όταν έλεγε «Εάν ξαναδείτε κάτι περίεργο καλέστε μας!»Δεν μπορώ παρά να θέσω τα παραπάνω ερωτήματα και απλά να προβληματιστούμε λίγο για το ποια είναι η σωστότερη απάντηση σε αυτά…

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους,
Με την ιστορία μου θα σας αποδείξω ότι απαράδεκτες συμπεριφορές δεν υπάρχουν μόνο στο Δημόσιο αλλά και στον Ιδιωτικό τομέα!Η ιστορία που θα μοιραστώ μαζί σας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο μία φίλη αλλά συμμετείχα και εγώ στα δρώμενα.Πρίν ένα μήνα περίπου είχαμε πάει για ψώνια σε ένα γνωστό κατάστημα ρούχων στο κέντρο της Αθήνας. Αφού κάναμε λοιπόν τα ψώνια μας και περάσαμε από το ταμείο κατευθυνόμασταν προς την έξοδο όταν ξαφνικά ακούμε ένα θόρυβο σαν σειρήνα.Μας σταματάει ο security και άρχισε να επιμένει ότι έχουμε πάρει κάποιο ρούχο χωρίς να περάσουμε από το ταμείο.Επειδή η φίλη μου κρατούσε τις σακούλες θεώρησε ότι το είχε κάνει αυτή.Μάταια και εγώ και η φίλη μου προσπαθούσαμε να του εξηγήσουμε...ενώ αυτός την είχε πιάσει από το μπράτσο και δεν την άφηνε.Μετά από κανά τέταρτο έντονου καβγά ( και αφού είχαμε γίνει ρεζίλι γιατί το μαγαζί ήταν ασφυκτικά γεμάτο) εμφανίστηκε σαν απο μηχανίς θεός η υπεύθυνη του καταστήματος να δώσει τη λύση και τέλος στο μαρτύριο που περνάγαμε.Η υπεύθυνη θέλοντας να καθησυχάσει τόσο εμάς όσο και τους υπόλοιπους πελάτες οι οποίοι είχαν μαζευτεί γύρω μας πλησιάζει και ζητάει με ήπιο τόνο να μάθει τι είχε γίνει.Αυτή κατανοώντας αμέσως το πρόβλημα μας ξαναπερνάει από το ταμείο και διαπιστώνουμε ότι τόσος καβγάς για το τίποτα...είχε απομείνει, απο λάθος της ταμεία, κάποιο αντικλεπτικό πάνω σε κάποια μπλούζα με αποτέλεσμα να χτυπάει το σύστημα ασφάλειας. Η υπεύθυνη μας ζήτησε πολλές φορές συγγνώμη για την ταλαιπωρία και εμείς φύγαμε ικανοποιημένες που βρήκαμε επιτέλους το δίκιο μας!Το "ηθικό δίδαγμα" της ιστορίας...να κοιτάτε πάντα αν η ταμείας αφαίρεσε ΟΛΑ τα αντικλεπτικά για να αποφεύγετε τέτοιες καταστάσεις...απείρου κάλους...με πόσα μάτια να σας κοιτάνε σαν κλέφτες χωρίς να φταίτε!!!!!

Γιώργος Παπαδόπουλος είπε...

Κάπου εδώ θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ μία δική μου ιστορία μαζί σας- φαντάζομαι θα αγγίξει και σχεδόν όλους από εσάς!! Έχει να κάνει με μια δημόσια υπηρεσία πάντως..
Γυρίζω σπίτι μετά από ξενύχτι την πέμπτη, ή ίσως έκτη πρωινή ώρα. Ρυθμίζω το ξυπνητήρι μου - δεν θέλω να αργήσω ούτε ένα λεπτό. Χρειάζομαι βλέπεται κάποια πιστοποιητικά από τη γραμματεία του μάρκετινγκ, την οποία πρέπει να προλάβω ανοιχτή, αλλα και ο κολλητός μου που μόλις είχε γυρίσει από Πάτρα δεν θα μπορούσε να με έχει αφήσει να κοιμηθώ νωρίτερα..
Το ξυπνητήρι χτυπάει, πετάγομαι όρθιος, σε λίγα λεπτά ετοιμάζομαι και βρίσκομαι πίσω από το τιμόνι.
Επί τρία τέταρτα τρώω την κίνηση της Βουλιαγμένης, άλλα είκοσι μέχρι να παρκάρω και να περπατήσω μέχρι τη στάση του μετρό στον Αγ. Δημήτριο (μένω Γλυφάδα βλέπετε..), κανα εικοσάλεπτο ακόμα και φτάνω στον προορισμό μου.
Φυσικά είμαι στην ώρα μου. Φυσικά κανείς δεν είναι στη γραμματεία. Η μόνη εξήγηση βρίσκεται προχειρογραμμένη με μπλε στυλό σε λευκή κόλλα Α4, τοιχοκολλημένη με σελοτέιπ κάπου ανάμεσα στην πληθώρα σημειώσεων που καλύπτουν τον τοίχο: Η γραμματεία θα παραμείνει κλειστή λόγω απεργίας.
ΕΛΕΟΣ. Άντε να κάνω πάλι την ίδια διαδρομή ανάποδα.. Κι όλα αυτά για το τίποτα.
ΥΓ: "Κι όμως", ξανακοιτάζω για να σιγουρευτώ μία ώρα και κάτι αργότερα,"η ιστοσελίδα του πανεπιστημίου δεν αναφέρει τίποτα σχετικό με απεργία σήμερα..."
Γ.Π.

Ανώνυμος είπε...

m5030048
Κολυβάς Δημήτρης

Επετρέψτε μου να συμφωνήσω απόλυτα με το τελευταίο comment του συναδέλφου, ως ένα μικρό παράπονο των φοιτητών για μια πιο real time ενημέρωση κυρίως του site του Τμήματος για ζητήματα γραμματείας. Είναι μια κακή εμπειρία αν αναλογιστούμε τους φοιτητές ως πελάτες της Γραμματείας. Άλλωστε Marketing & Επικοινωνία σπουδάζουμε, ας εφαρμοστούν κάποιες λίγες έστω τεχνικές και στα εσωτερικά μας.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για την παράπλευρη παρατήρηση.

Ανώνυμος είπε...

Φιτλέρα Άννα
5030122

Μετά από όλα όσα διάβασα παραπάνω εγώ έχω να σας πω ότι έχω βρεθεί πολλές φορές και στη θέση του ταλαίπωρου που προσπαθεί να εξυπηρετηθεί και στη θέση του ανθρώπου που εξυπηρετεί καθώς εργάζομαι στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone.

Από τη μια πλευρά, καθημερινά αντιμετωπίζω προβλήματα κινητών τηλεφώνων, σοβαρά και ασήμαντα, ευγενικών και αγενών συνδρομητών και, πιστέψτε με, είμαι πολύ καλή σε αυτό. Κατά τη γνώμη μου, ο έλεγχος των εργαζομένων που αναφέρθηκε σε κάποιο σχόλιο παραπάνω είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατώ/πολιτών αλλά δεν παίζει τον κυρίαρχο ρόλο.
Το κλειδί για την επιτυχημένη εξυπηρέτηση είναι η επιλογή των σωστών ανθρώπων που είναι διατεθιμένοι να κάνουν αυτή τη δουλειά και τους αρέσει, και η σωστή και πλήρης εκπαίδευσή τους.
Η απουσία όλων των παραπάνω στις δημόσιες υπηρεσίες και μερικές ιδιωτικές είναι η αιτία για την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών και πελατών σε καθημερινή βάση.

Βέβαια, μιλώντας από την πλευρά του ατόμου που εξυπηρετεί, δεν είναι πάντα ευχάριστες οι εμπειρίες όσο καλός και να είσαι. Πάντα θα βρεθεί κάποιος που, ενώ έχεις όλη την καλή διάθεση να τον εξυπηρετήσεις, καλεί για να εκτονώσει το θυμό και τα αποθημένα του. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ακούω, από αστείες ατάκες μέχρι χυδαιότητες. Γι αυτό, λοιπόν, όταν θέλουμε να εξυπηρετηθούμε λίγη ευγένεια δεν βλάπτει.

Ωστόσο, έχω μιλήσει και με συνδρομητές οι οποίοι έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ και για μέρες από κακή ή ελλειπή εξυπηρέτηση από συναδέλφους (ο θεός να τους κάνει συναδέλφους)που εργάζονται σε καταστήματα. Η αλήθεια είναι ότι σε κάθε ειδικότητα υπάρχουν και κάποιοι που αμαυρώνουν την εικόνα του επαγγέλματος. Το ίδιο συμβαίνει και στη δική μου δουλειά. Μας καλούν, λοιπόν, συνδρομητές που έχουν "εξυπηρετηθεί" από τέτοιους συναδέλφους και εμείς προσπαθούμε να μαζέψουμε τα ασυμμάζευτα.

Από την άλλη πλευρά, έχω βρεθεί πολλές φορές χαμένη στους διαδρόμους δημοσίων υπηρεσιών να ψάχνω ποιος είναι ο αρμόδιος για να με εξυπηρετήσει χωρίς όμως το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι΄αυτό προσπαθώ να αποφεύγω επισκέψεις και συναλλαγές με το δημόσιο όσο αυτό είναι εφικτό. Πιστεύω ότι αυτή είναι η μόνη λύση!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας και από εμένα!

Η αλήθεια είναι ότι όταν άκουσα το θέμα του blog στο μάθημα, μου φάνηκε δύσκολο να βρω μια ιστορία να σας πω. Τελικά, όμως, όταν άρχισα να σκέφτομαι το περιεχόμενο της δικής μου ιστορίας, μου ήρθαν στο μυαλό δεκάδες περιστατικά (κυρίως δυσάρεστα) και κατέληξα να μην ξέρω... ποιο από όλα να σας περιγράψω!!

Καταρχήν θα ήθελα να συμφωνήσω με την συνάδελφο m5040158 στα όσα είπε για την έκφραση «Εδώ είναι Ελλάδα». Πιστεύω πως αυτή η φράση θα έπρεπε να μας δημιουργεί ένα αίσθημα ενοχής και όχι υπερηφάνειας, γιατί σίγουρα η κατάσταση του δημόσιου κυρίως τομέα της χώρας μας δεν μπορεί να χαροποιεί κανέναν από εμάς. Η αδιαφορία, η αναβλητικότητα, η χαμηλή απόδοση και ο «ωχαδερφισμός» που επιδεικνύουν πολλοί υπάλληλοι του δημόσιου τομέα, με την ανοχή πολλές φορές των προϊσταμένων τους, δημιουργούν βιώματα σε όλους τους πολίτες οι οποίοι προσπαθούν να εξυπηρετηθούν χωρίς να αντιδρούν, διαιωνίζοντας έτσι αυτή την κατάσταση. Έτσι, αντί το σύστημα να βελτιώνεται, συνεχώς υποβαθμίζεται.

Τέλος πάντων! Ας περάσω τώρα στη δική μου ιστορία... Τον προηγούμενο μήνα πήγα ως επείγον περιστατικό στο Οφθαλμιατρείο Αθηνών, γιατί είχα ενημερωθεί πως έχει πολύ καλούς γιατρούς. Αυτό για το οποίο δεν είχα πληροφορηθεί όμως, ήταν η κατάσταση που επικρατούσε εκεί!! Ας τα πάρω όμως από την αρχή τα πράγματα. Ήταν πρωί Πέμπτης, το ωράριο του Οφθαλμιατρείου άρχιζε στις 9.00π.μ., έτσι αποφάσισα να πάω από τις 8.30 για να μπορέσω να πάρω κάποια σειρά. Πήρα τον ηλεκτρικό από το σπίτι μου και βλέποντας πως δεν είχε πολύ κίνηση σκέφτηκα πως δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με ουρές, και πολύωρη αναμονή... Δεν ήξερα, δεν ρώταγα?! Φτάνοντας στην είσοδο του Οφθαλμιατρείου ήρθα αντιμέτωπη με μια ουρά τουλάχιστον 40 ατόμων, κυρίως ηλικιωμένων, και με μια απίστευτη φασαρία από διαπληκτισμούς μεταξύ των υπαλλήλων του Οφθαλμιατρείου και των ασθενών. Τι να έκανα, μπήκα στην ουρά και περίμενα να έρθει η σειρά μου. Κατά τη διάρκεια της αναμονής μου...και τί δεν άκουσα!? Οι ηλικιωμένοι φώναζαν πως περιμένουν πολλές ώρες, πως δεν εξυπηρετούνται, πως δεν τους σέβονται, και άλλα σχετικά σχόλια... Μετά από καμιά ώρα έφτασα επιτέλους στο γκισέ!! Αφού έδωσα το ιστορικό μου και εξήγησα στην κυρία που με εξυπηρετούσε το πρόβλημά μου, πήρα το μαγικό χαρτάκι με τον αριθμό μου και κάθησα σε μια άκρη και περίμενα τη σειρά μου. Όντας στο εσωτερικό του κτιρίου πλέον, μπορούσα να έχω οπτική επαφή με τα όσα γίνονταν. Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική από τη ζέστη, αλλά τουλάχιστον τα πνεύματα είχαν ηρεμήσει κάπως και οι φωνές είχαν περιοριστεί. Βέβαια, η γκρίνια των ηλικιωμένων δεν είχε σταματήσει!! Κάποια στιγμή, μια κυρία γύρω στα 70 πήγε στον γκισέ και ζήτησε χαρτάκι με αριθμό. Τότε, η υπάλληλος ανέβασε τον τόνο της φωνής της και γεμάτη απορία και απόγνωση, της είπε: «Συγνώμη κυρία μου, η ώρα είναι 9.30 και εσείς έχετε ραντεβού με το γιατρό στις 12.30!! Τί ήρθατε να κάνετε εδώ από τώρα?? Μετά θα παραπονιέστε πως δεν εξυπηρετείστε!!». Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα γιατί επικρατεί τέτοιος πανικός στα δημόσια ιατρεία/ νοσοκομεία!! Όταν πηγαίνεις 3 ώρες νωρίτερα από την ώρα που έχεις ραντεβού, πώς να μην περιμένεις ώρες ατελείωτες στην ουρά?? Τί βλέπουν και τί ακούνε αυτές οι γυναίκες πίσω από τον γκισέ, καθημερινά?!

Το αποκορύφωμα, όμως, ήταν μια άλλη περίπτωση!! Μετά από λίγο, μια κυρία γύρω στα 50 μπήκε στο κτίριο φωνάζοντας και σπρώχνοντας όσους περίμεναν τη σειρά τους. Πλησίασε μια από τις υπαλλήλους, η οποία παρεμπιπτόντως εξυπηρετούσε έναν άλλο ασθενή, και άρχισε να της φωνάζει: «Πρέπει να μου δώσετε προτεραιότητα, να μπω αμέσως στον γιατρό!!». Όταν την ρωτήσανε ποιό ήταν το πρόβλημα που αντιμετώπιζε εκείνη είπε: «Ξύπνησα το πρωί και από το ένα μάτι έβλεπα θολά!» Η υπάλληλος, βλέποντας πως δεν είχε κάτι επείγον, της ζήτησε ευγενικά να περιμένει να τελειώσει με τον προηγούμενο ασθενή και να την δει μετά. Τί το ήθελε?! Η κυρία εξαγριώθηκε και άρχισε να φωνάζει: «Εγώ είμαι σπουδασμένη!! Δεν είμαι καμία αγράμματη να παίζετε μαζί μου!! Θα σας φέρω τα κανάλια!!». Ασθενείς και υπάλληλοι γύρισαν και την κοίταζαν γελώντας. Η κυρία αφού είδε ότι δεν την εξυπηρετούσαν έφυγε απειλώντας να επιστρέψει με κάποιο... κανάλι!! Η αναμονή συνεχίστηκε, μέχρι που μετά από μισή ώρα περίπου, η μονοτονία μας έσπασε... Μπήκε για δεύτερη φορά η κυρία (χωρίς τα κανάλια, όμως). Αυτή τη φορά το «έπαιζε» κακομοίρα. Πλησίασε μια υπάλληλο (διαφορετική από την αρχική) και της είπε πως έπρεπε να την δει αμέσως ένας γιατρός. Όταν την ρώτησε η υπάλληλος ποιό ήταν το πρόβλημά της, εκείνη απάντησε: «Δεν βλέπω από το ένα μάτι καθόλου!! Φοβάμαι ότι έπαθα αποκόλληση!!». Ναι, είχε βρεί ακόμα και τη διάγνωση!! Η υπάλληλος τότε της είπε πως μισή ώρα πριν είχε πει άλλα στην προηγούμενη υπάλληλο και πως με ψέματα δεν θα έπαιρνε την σειρά κάποιου άλλου. Της είπε ευγενικά να περιμένει να έρθει η σειρά της για να εξυπηρετηθεί, γιατί υπήρχαν άλλα περιστατικά πιο σοβαρά (χειρουργημένοι ασθενείς, ασθενείς με πρησμένα μάτια, μια κοπέλα που είχε πέσει κόλα στο μάτι της, κτλ.). Η κυρία, απαθέστατη, απευθύνθηκε στη διπλανή υπάλληλο η οποία τελικά της έδωσε παραπεμπτικό να τη δει ο γιατρός, προφανώς για να την «ξεφορτωθεί»!! Η κυρία, σαν άλλος άνθρωπος, κάθησε στην άκρη, σταμάτησε τις φωνές και τα παράπονα και περίμενε τη σειρά της, ικανοποιημένη με το επίτευγμά της...

Τελικά, ίσως δεν πρέπει να ρίχνουμε όλο το φταίξιμο στους υπαλλήλους του δημοσίου, αλλά και στη δική μας συμπεριφορά!! Δεν λέω ότι δεν φταίνε και οι ίδιοι οι υπάλληλοι, αλλά πριν τους κατηγορήσουμε ας δούμε πρώτα και με τί έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά!! Μάλλον, αυτό που μας φταίει είναι η νοοτροπία μας!! Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τους γύρω μας...κανένας δεν πάει στο νοσοκομείο για να πιει καφέ!! Και θα συμφωνήσω για ακόμα μια φορά με την m5040158, πως το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες και είναι θέμα παιδείας!!

Ανώνυμος είπε...

m5030155
Δυστυχώς η ιστορία που μας περιγράψατε αποτελεί καθημερινότητα. Όλοι παλεύουν να αποκτήσουν μια θέση στο δημόσιο για να εξασφαλίσουν τη μονιμότητα στην επαγγελματική τους καριέρα. Απο το σχολείο κιόλας οι μαθητές φανατίζονται να μπούν σε στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές για ένα μόνιμο μισθό, για μια μόνιμη θέση. Ακόμα και με φιλότιμο και υπευθυνότητα να χαρακτηρίζεται κάποιος όταν ξεκινάει να βρίσκεται σε μια θέση του δημοσίου,στη συνέχεια εξομοιώνεται με τη μάζα που επιβραβεύει τη γραφιοκρατία. Βέβαια και οι ίδιοι οι υπάλληλοι του δημοσίου, είναι συχνά αντιμέτωποι με διαφορετικά είδη ανθρώπων, και πάλι όμως κάτιο τέτοιο δεν τους δικαιολογεί.

Ανώνυμος είπε...

20 Iouniou, 2006, koimamai...to thlefwno xtypa! Apantw...taraxthka toso poly, otan akousa mia fwnh na mou leei oti einai apo to astynomiko tmhma...eprepe na paw to syntomotero dynato!!Mesa se elaxisto xrono eixan perasei apo to myalo moou apeires tromaktikes skepseis!Se ligotero apo ena tetarto hmoun sto tmhma, opou apla mou anakoinwsan oti eixan to xarti katata3hs tou aderfou mou!!Ekneuristika idiaitera...parolauta, anxwthika, giati o aderfos spoudazei sth patra, kai to TEI telouse ypo katalhpsh. To periergo htan oti eixe parei anavolh...Phgainw sto K.E.P Zografou! MPainw mesa, o kosmos elaxistos, kai treis ypallhloi, e3yphretousan!! H wra 10:00.
Milaw se ena ypallhlo, afou irthe h seira mou.
- Kalhmera sas, irthe to xarti katata3hs tou aderfou mou kai ithela na rwthsw ti prepei na kanw gia na parei anavolh...
( tou kanw safes, oti o aderfos mou, apo K.E.P ths Patras eixe kanei oti xreiazotan gia anavolh... )
- ..Prepei na vreis vevaiwsh spoudwn kai na thn pas sto ROUF...
( To 'kalhmera' htan peritto...enw h diathesh tou ypallhloy na me e3yphrethsei...amyparkth )
- Ma... to TEI telei ypo katalhpsh...ep'aoriston...
- Lypamai ...tote tha prepei na paei fantaros....( kai omws...auth htan h apanthsh tou... )
Arxizw na ekneurizomai...parolauta...lew..apo mesa mou...oti den yparxei periptwsh na ypoxwrhsw...
- ( TOn rwtaw.. ) Mporoume na vroume th vevaiwsh spoudwn pou eixe steielei mesw tou KEP Patrwn o aderfos mou, kai na thn 3anasteiloume!?!?
- Den 3erw...
O ekneeyrismos kai h taraxh mou pleon einai emfanh!
Thlefwno ston aderfo mou, o opoios exei paei sto KEP Patras...opou o ekei ypallhlos, eugenestatos ekane oti mporouse...
Telika...vriskei th vevaiwsh pou eixan steilei....kai me eidopoiei na tou dwsw to fax tou Kep zografou...
O ypallhlos, ekneyrizetai pou ton 3anaapasxolw...
- Sygnwmh, exete kapoio fax...vrhkan sth Patra mia vevaiwsh kai an ginetai na stallei edw...
wste na thn steiloume sto ROUF mazi me kapoia alla eggrafa!
-210.....
- Eyxaristw poly...
Me eidopoiei o aderfos mou oti esteile to fax...
O ypallhlos toy KEP isxyrizetai oti to fax den exei erthei akomh...
Epivevaiwsa to fex treis fores...
Perimena...apo tis 10:00 mexri tis 11:30....giati to fax den erxotan...
- Sygnwmh...mporeite na koita3ete to fax!? den ginetai na mhn exei erthei akomh....( treis fores...toy zhthsa na to kanei.. )
- Miso lepto na to ele3w egw...( htan ta logia enos allou ypallhlou..pou eugenikotatos...dexthke aplws na kanei 4 vhmmata..mexri to fax.. )
( O ypallhlos steketai panw apo to fax...sto proswpo tou, diagrafetai ena vlemma amhxanias...ena xamogelo..periergo..
- ( Erxetai...me koitazei..koitazei kai ton allo..anaidestato ypallhlo..kai leei... ) to fax...gia na doulepsei...xreiazetai xarti...
To vlemma kai twn dyo... peftei epanw ston ypallhlo...pou adiaforouse tosh wra...
- Sas euxaristw para poly...eiste eugenikotatos, makari se ola ta KEP na yphrxan ypallhloi san kai esas...
- Egw sas eyxaristw kai zhtw sygnwmh gia thn kaathysterhsh...
Fysika, o allos ypallhlos, 'forese' ena vlemma...adiaforias kai yperopsias...
Me liga logia....as mhn vazoume olous tous anthrwpous sto idio kazani...
Kai kati akomh...h eugenia einai to pan...panta antamoivetai...

Ανώνυμος είπε...

Iliana Skordi m_5030095


Κύριε Ευαγγελάτε γεια σας!

Να και η δική μου περίεργη και...διασκεδαστική αγοραστική εμπειρία:

Ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία; Γιατί κατευθείαν μου ήρθε στο νου η αγορά του πρώτου μου αμαξιού; Ε, είναι απλό, ο πωλητής ήταν «κεκές». Ξέρετε από αυτούς που έχουν πρόβλημα στην εκφορά λόγου και στις περισσότερες λέξεις αποτυγχάνουν να τις προφέρουν ολοκληρωτικά, έχοντας κάποια «κολλήματα» σε συλλαβές. Το συγκεκριμένο συμβάν θα έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στον καθένα, πόσο σε εμένα αλλά και σε οποιονδήποτε από εσάς, όντας σπουδαστές μάρκετινγκ. Μέσα από τη πάροδο των φοιτητικών μας χρόνων, μας έγινε σαφές πόσο σημαντικό είναι η πραγματοποίηση της πώλησης, ιδιαίτερα όταν αναφερόμαστε σε διαρκή προϊόντα με υψηλό κόστος αγοράς. Η αγορά ενός αυτοκινήτου τηρεί λοιπόν τις προϋποθέσεις και η επαφή με έναν πωλητή που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας, δεν αποτελεί και την ιδανικότερη συνθήκη αγοράς. Όταν εγώ θέλω να ρωτήσω την παραμικρή λεπτομέρεια, γιατί είμαι αναγκασμένη να περιμένω το διπλάσιο και τριπλάσιο χρόνο για να πάρω μια απάντηση;(αν την καταλάβω κιόλας)
Εγώ - Θα ήθελα να σας ρωτήσω και μερικά πράγματα για τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου.
Πωλητής - Ναι τα έχω όλα σημειωμένα στο ε..ε..ε..νημερωτικό φυλλάδιο που σας έδωσα προ..προ..προηγουμένως.
Εγώ - Α! Μάλιστα. Ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με αυτό ..
Πωλητής - Βεβ..β..βαίως, πείτε μου τι θέλετε;
Εγώ - Tο μεταλλικό χρώμα αποτελεί επιπλέον χρέωση;
Πωλητής - Ναι, το αναφε..φε..φε..ρει στο κάτω μέρος του φυλλαδίου.
Εγώ - Καλώς. O συναγερμός συμπεριλαμβάνεται στη τιμή, σωστά;
Πωλητής - Αυτό ε ε ε ξαρτάται από τη συμβα..βα..βα..ση που θα κάνουμε
Εγώ - Τι εννοείται ακριβώς;
Πωλητής - Θα πληρώσετε με με με..
Εγώ - Ναι με μετρήτα θα πληρώσω ( ναι δεν άντεξα, μετά από ένα σημείο και μετά άρχισα να του ολοκληρώνω τις λέξεις )
Πωλητής -Στη συγκε..γκε..γκε..κριμένη περίπτωση συμπε..μπε..ριλαμβάνεται.
Ο παραπάνω διάλογος ήταν ένα ενδεικτικό κομμάτι για ένα μικρό ζήτημα, την εγκατάσταση του συναγερμού. Φανταστείτε τι ακολούθησε όταν άρχισα να τον ρωτάω για το χρώμα για το εσωτερικό στο αυτοκίνητο και για τις εναλλακτικές επιλογές μου. Ναι, δυστυχώς υπάρχουν πολλά χρώματα.
Πρέπει να σας αναφέρω ότι πέρα από την ευγενική μου προσφορά να του ολοκληρώνω κάποιες εκφράσεις γιατί έχουμε και δουλειές άλλωστε, ήμουν εγκάρδια και διακριτική. Δε θα μπορούσα ποτέ να έχω περιπαικτικό ρόλο απέναντι σε έναν άνθρωπο με κάποιο ασυνήθιστο πρόβλημα. Όμως, οι υπεύθυνοι της εταιρίας, μήπως αγνοούν τα στοιχείωδη; Στη προσωπική πώληση, οι πωλητές είναι εκπαιδευμένοι με ειδικά τεχνάσματα στο λόγο να σε πείθουν για την αγορά. Όταν ο πωλητής δεν έχει καλά καλά το λόγο, όχι τις τεχνικές, πως θα επιτευχθεί η πώληση;
Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να σας πω πως τελικά έκανα τη συγκεκριμένη αγορά. Γιατί; Γιατί πολύ απλά μου άρεσε το αυτοκίνητο όπως το είδα εγώ και από τις πληροφορίες που κατάφερα να συλλέξω από δίαφορες πηγές. Λίγους μήνες μετά από την αγορά, ο πωλητής επικοινώνησε μαζί μου για να με ρωτήσει αν αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα με το προϊόν που μου πούλησε. Ναι, καλά το φανταστήκατε, δεν είχα κανένα πρόβλημα!

The End ilianask@mail.gr